تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805618403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - هراس‌هاي واقعي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سينما - هراس‌هاي واقعي
سينما - هراس‌هاي واقعي

ساسان گلفر [email protected] : داستان‌هاي جنايي دلهره‌آور يا ترسناكي كه بر اساس رويدادهاي واقعي ساخته شده‌اند، اكثريت فيلم‌هاي اكران نشده در اين هفته را تشكيل مي‌دهند كه بيشتر آنها در يكي- دو سال گذشته ساخته شده‌اند و اكران‌شان تا اين جمعه به تاخير افتاده است. فيلم‌هاي ديگري كه تازه اكران شده‌اند به نوعي به دنياي ورزش مربوط هستند و يك فيلم ديگر هم كه در اين ستون معرفي نشده، «جنسيت و شهر» نام دارد كه با توجه به پيشينه تلويزيوني آن احتمالا فيلم پرفروشي خواهد بود.

غريبه‌ها The strangers
اين فيلم دلهره‌آور و كمابيش ترسناك به كارگرداني برايان برتينو بر اساس ماجراي واقعي قتل چهارنفر از اعضاي يك خانواده در سال 1981 در كدي كاليفرنيا ساخته شده است. در فيلم «غريبه‌ها» كه فيلمنامه‌اش را نيز برايان برتينو نوشته، زوج جواني كه نقش آنها را ليو تيلور و اسكات اسپيدمن بازي مي‌كنند، هنگام گذراندن تعطيلات در خانه‌اي در منطقه‌اي دورافتاده هدف حمله سه نقابدار قرار مي‌گيرند. زمان فيلم 90 دقيقه است و با بودجه 10 ميليون دلار در لوكيشن‌هاي جنوب كاليفرنيا توليد شده است. غريبه‌ها در سال 2006 و اوايل 2007 توليد شده اما زمان اكران آن به دلايل متعدد دوبار به تاخير افتاده است؛ ابتدا قرار بود در ماه آگوست 2007 اكران شود كه به پاييز آن سال موكول شد و با يك تاخير ديگر، سرانجام در 30 مي 2008 (جمعه گذشته) به نمايش درآمد.

بزرگ‌تر، قوي‌تر، سريع‌تر Bigger, stronger, faster
كريستوفر بل كارگردان اين فيلم مستند كه موضوع آن استفاده از مواد آستروئيد براي دوپينگ ورزشكاران آمريكايي است، برادران خود را كه همگي كشتي‌گير هستند سوژه قرار داده است؛ مايك بل ملقب به «سگ هار» از زمان كالج، مصرف آستروئيدها را شروع كرده و آن را مفيد يافته ولي مارك بل ملقب به «بدبو» تكنيك‌هاي بدنسازي را خيلي جدي گرفته و نمي‌خواهد از مواد و روش‌هاي مصنوعي استفاده كند و همين‌طور شلدون بل و خواهرش رزماري بل... در اين ميان پدرگريان پسر 17 ساله‌اي معتقد است مصرف آستروئيد موجب افسردگي و خودكشي پسرش شده و افراد سرشناسي از جورج دبليو بوش (به عنوان سرپرست سابق «تگزاس رنجرز») تا بن‌افلك نيز جلوي دوربين حضور مي‌يابند. زمان فيلم 106 دقيقه است.

لطافت وحشيانه Savaye Grace
داستان واقعي به قتل رسيدن يك زن ميانسال ثروتمند در سال 1972 در لندن كه بازتاب وسيعي در نشريات و رسانه‌هاي دو سوي اقيانوس اطلس داشت، بعد از 35 سال دستمايه درام «لطافت وحشيانه» به كارگرداني تام‌كالين قرار گرفته كه فيلمنامه‌اش را هاوارد رادمن بر اساس كتابي از ناتالي رابينز نوشته است. اين فيلم 96 دقيقه‌اي محصول مشترك اسپانيا، آمريكا و فرانسه است و داستان خانواده‌اي نابسامان را روايت مي‌كند كه روابط غيرعادي اعضاي آن منجر به ارتكاب جنايت مي‌شود. جوليان مور، استيون ديلان و ادي ردماين بازيگران اين فيلم هستند.

گرفتار Stuck
باز هم يك فيلم سينمايي برمبناي داستان جنايي واقعي ساخته شده است. زن جواني هنگام رانندگي با عابري بي‌خانمان تصادف مي‌كند و او را به گاراژ خانه مي‌برد تا درمان كند. اما به اين نتيجه مي‌رسد كه در صورت خبر كردن نيروهاي امدادي، آينده‌اش به خطر خواهد افتاد و تصميم مي‌گيرد مرد بي‌خانمان را به حال خود رها كند تا بميرد اما او هم سعي مي‌كند از آن مكان بگريزد. فيلم 94دقيقه‌اي «گرفتار» به كارگرداني استوارت گوردون كه با بازي منا سواري و استيون رئا در لوكيشن‌هاي نيوبرانزويك كانادا با بودجه پنج‌ميليون دلار توليد شده، محصول مشترك سال 2007 كانادا، آمريكا و انگلستان است. اين فيلم سال گذشته در جشنواره‌هاي كن و تورنتو هم نمايش داده شده است.

راه و رسم مشت و لگد The Foot Fist Way
كمدي كم‌هزينه جودي هيل كه در جشنواره‌هاي ساندنس و لس‌آنجلس نمايش داشته، فقط با بودجه 70 هزار دلار توليد شده است و سازندگانش اميدوارند با اكران عمومي آن موفقيتي در حد كمدي «ناپلئون ديناميت» را كسب كنند. دني مك‌برايد و بِن بِست علاوه بر نوشتن فيلمنامه در اين فيلم بازي كرده‌اند و ويل فرل نيز نقش كوتاهي را- حتما بدون دريافت دستمزد- برعهده گرفته است. فيلم در مورد يك مربي ورزش رزمي «تاي كوان‌دو» است كه قرار است به شاگردانش راه و رسم مشت و لگد بياموزد و زماني‌كه مربي خودش سرش را كلاه مي‌گذارد، روش خود را عملا به كار مي‌گيرد.
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن