تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين رقابت كلينتون و اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آخرين رقابت كلينتون و اوباما
"هيلاري كلينتون" و "باراك اوباما" نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا از حزب دموكرات امشب در آخرين رقابت هاي درون حزبي براي انتخاب نامزد نهايي اين حزب در انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر با يكديگر رقابت مي كنند.


به گزارش سرويس بين الملل برنا، اين رقابت ها قرار است امشب در ايالت هاي مونتانا و داكوتاي جنوبي برگزار شود.

نظر سنجي هاي انجام شده در اين ايالت ها حاكي از پيش بودن "باراك اوباما" سناتور سياه پوست ايالت ايلينويز از ديگر رقيب خود "هيلاري كلينتون" سناتور ايالت نيويورك است.

انتخابات درون حزبي امشب در حالي انجام مي شود كه براساس توافق حزب دموكرات هر نامزدي كه راي 2118 نماينده اين حزب را در مجمع ملي حزب دموكرات كه قرار است در ماه اوت برگزار شود به دست بياورد، نامزد نهايي اين حزب در رقابت با "جان مك كين" نامزد جمهوري خواهان در انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر است .

در همين حال ستاد انتخاباتي "هيلاري كلينتون" با انتشار نامه اي اعلام كرده است كه وي از هر اقدامي براي پيروزي اين حزب در انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر حمايت خواهد كرد. ستاد انتخاباتي "باراك اوباما" اين نامه را نشان دهنده قصد "كلينتون" براي اعلام معاون اولي وي از جانب "اوباما" دانسته اند.

براساس آمار خبرگزاري آسوشيتدپرس "باراك اوباما" كه مي خواهد اولين رئيس جمهور سياه پوست تاريخ آمريكا باشد تنها به 41 راي نياز دارد تا به عنوان نامزد نهايي دموكرات ها انتخاب شود.

اين دو ايالت در مجموع 31 نماينده در مجمع ملي حزب دموكرات دارد و "اوباما" اميدوار است تعداد زيادي از اين نماينده ها را به دست بياورد.

تاكنون و بر اساس آمار رسانه هاي آمريكايي "باراك اوباما" راي 2076 نماينده اعزامي به مجمع ملي حزب دموكرات را به دست آورده است و "هيلاري كلينتون" راي 1917 نماينده را.
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن