تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چندخبركوتاه از استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چندخبركوتاه از استان قزوين
حجت‌الاسلام سيدجلال حسيني در جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي مناسبتهاي مذهبي افزود: متاسفانه سنتهايي مانند زنجيرزني اصل عزاداري را تحت الشعاع خود قرار داده اند.

وي ادامه داد: در مراسم عزاداري وسيله نبايد جاي هدف را بگيرد و همه برنامه‌هاي عزاداري بايد در جهتي باشند كه جامعه را با سيره ائمه اطهار(ع ) آشنا كنند.

حجت‌الاسلام حسيني به مبلغان ديني توصيه كرد، با استفاده از فرصتهاي تبليغي اهداف عزاداري ائمه اطهار عليها سلام را براي مخاطبان تبيين كنند.

*****
به گزارش روابط عمومي سازمان بازرگاني استان قزوين ، شركت نمايشگاههاي بين‌المللي استان قزوين در نظر دارد پنجمين نمايشگاه اختصاصي خود را در كشور شهر بيشكك كشور قرقيزستان برگزار نمايد.

بنابر اين گزارش ، زمان برگزاري اين نمايشگاه ‪ ۲۵‬لغايت ‪ ۲۹‬خرداد ماه سال جاري مي‌باشد.

اين سازمان از توليدكنندگان و تجار خواسته است در راستاي توسعه صادرات و تجارت با كشورهاي دوست و همسايه ، توسعه روابط في مابين در ابعاد مختلف تجاري ، اقتصادي و فرهنگي با ارايه و معرفي محصولات خود، در اين نمايشگاه فعالانه شركت كنند.

*****
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آبيك گفت : غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بايد همراه با تربيت ديني و آموزش قرآن باشد.

حجت‌الاسلام سيدجلال حسيني در ستاد غني‌سازي اوقات فراغت تابستاني افزود : نهادينه كردن امور ديني و اخلاقي يكي از مهمترين وظايف نهادهاي فرهنگي و تبليغي كشور است .

وي اظهارداشت : روحانيون در تبيين مسايل ديني در ميان جوانان نقش عمده اي دارند و بايد مطالب خود را بصورت علمي و با زبان روز به جوانان ارايه كنند.

حجت‌الاسلام حسيني بااشاره به در پيش بودن فصل تابستان تاكيدكرد:
روحانيون مستقر در مناطق بايد با ارايه برنامه‌هاي متنوع ، اوقات فراغت جوانان و نوجوان را غني سازند.ك /‪۱‬
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن