تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803954183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در گفت و گو با ايسكانيوز: امام راحل احياگر اسلام ناب محمدي هستند//امام در آميختگي دين و سياست نقشي بي بديل داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در گفت و گو با ايسكانيوز: امام راحل احياگر اسلام ناب محمدي هستند//امام در آميختگي دين و سياست نقشي بي بديل داشت


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: امام راحل در زمره شخصيت هاي بزرگي هستند كه در احياي اسلام ناب محمدي نقش اساسي ايفا كردند. بودند.

جواد آرين منش، نماينده مردم مشهد و كلات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، اظهارداشت: حضرت امام در تراز انسان هاي غير معصوم، يك انسان كامل و جامع الاطراف بود.
وي با بيان اينكه امام (ره) بر آموزه هاي اسلامي كاملا اشراف و تسلط داشت، افزود: ايشان فقيه مجتهد، آگاه به زمان و مسائل سياسي و اجتماعي و نيز انسان مومن، معتقد به هدف و آرمان ها بود.
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر شناخت و تحليل خوب مسائل روز جهان توسط حضرت امام گفت: ايشان به نقش محوري در تداوم راه انقلاب اعتماد داشته و توجه ويژه اي به محرومان داشتند.
وي خاطرنشان كرد: امام راحل در زمره شخصيت هاي بزرگي هستند كه احياگر اسلام ناب محمدي بودند.
آرين منش استكبار ستيزي، ضديت با تحجر، مخالفت با كوته بيني، اجتهاد در كنار ذوق ادبي، آگاهي سياسي، دين مداري و خداباوري، شجاعت وصف ناپذير را از جمله ويژگي هاي حضرت امام دانست و تاكيد كرد: ايشان از جمله مجاهدين في سبيل ا... محسوب مي شدند.
وي عنوان كرد: امام (ره) جزء شخصيت هايي بودند كه به دليل آگاهي با نيازهاي زمان به خوبي موفق شدند تا تئوري ولايت فقيه و حكومت اسلامي را مطرح و در جهت تبيين ضرورت حكومت اسلامي و آميختگي دين و سياست نقشي بي بديل ايفا كنند.
نماينده مردم مشهد و كلات اضافه كرد: امام راحل در ربع آخر قرن 20 و در جهان پرتلاطمي كه ناشي از بلوك بندي بود، با شعار "نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي" پا به ميدان گذاشته و با مطرح كردن تفكري حاصل از ايدئولوژي اسلامي، شوك بزرگي بر ساختار نظام بين الملل وارد كردند.
وي افزود: حضرت امام با اين تفكر كه "نه ظلم كنيد و نه ظلم بپذيريد" در عرصه بين المللي انديشه هاي جديدي را ارائه كردند.
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: وجود انقلاب اسلامي نه تنها نقطه عطفي براي ايران است بلكه نقطه عظيمي در تفكرات عرصه بين الملل به حساب مي آيد.
وي نفوذ افكار و انديشه هاي انحرافي در انقلاب، حذف روحانيت از انقلاب و نفوذ فرصت طلباني كه خواهان سوء استفاده از فضاي موجود هستند را از عوامل تهديد كننده راه انديشه هاي امام راحل دانست و افزود: گرايش مسوولان نظام به زندگي اشرافي، ايجاد تفرقه در كشور، دوري از تفكر ولايت فقيه و آميختگي دين و سياست از جمله تهديدهاي انديشه هاي حضرت امام است.
آرين منش ادامه داد: امروز براي جلوگيري از اين عوامل بايد از نفوذ انديشه انحرافي در مسير انقلاب پيشگيري و از وجود روحانيت آگاه در راهبري انقلاب بهره گيري كنيم.
وي افزود: بايد تمام سعي خود را بر ترجيح مصالح ملي و اسلام و انقلاب بر مسائل شخصي و حزبي به كار بريم و در ايجاد وحدت و يكپارچگي درون نظام بكوشيم./05/131/120
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن