تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820672623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيش بهترين موقعيت براى بيماران خارج از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: كيش بهترين موقعيت براى بيماران خارج از كشور
رئيس مركز توسعه سلا‌مت كيش گفت: با توجه به زيرساخت‌هاى موجود و موقعيت ويژه كيش، اين جزيره مكان مناسبى براى سرمايه‌گذارى در جهت توسعه گردشگرى سلا‌مت است.

سيد حميد جمال‌الديني، در گفت و گو با ايرنا افزود: بخش خصوصى نسبت به سرمايه‌گذارى در توسعه گردشكرى سلا‌مت دچار غفلت شده است. وى اظهار كرد: جزيره كيش با طبيعت سالم و پاك براى گذران دوران نقاهت بيماران و عدم نياز به رواديد براى اتباع خارجى بستر مناسبى براى ارائه خدمات درمانى و پزشكى به بيماران خارجى و ايرانيان مقيم خارج از كشور است. جمال‌الدينى با بيان اينكه تعداد بسيار زيادى از پزشكان حاذق ايرانى در خارج از كشور اقامت دارند، افزود: سهولت رفت و آمد به جزيره كيش و موقعيت گردشگرى آن، زمينه جذب بسيارى از اين پزشكان را براى ارائه خدمات پزشكى به متقاضيان فراهم كرده است. جمال‌الدينى در خصوص امكانات بيمارستانى و درمانى در جزيره كيش گفت: جزيره كيش در حال حاضر يكى از بالا‌ترين سرانه‌هاى تخت بيمارستانى در كشور را دارد و با توجه به برنامه‌ريزى‌هاى انجام شده در جهت ايجاد شهر سلا‌مت در كيش بستر توسعه اين نوع خاص از گردشگرى به تدريج فراهم مى‌شود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن