تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812850225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأكيد حجت‌الاسلام علوي بر لزوم وحدت بين بخش‌هاي مختلف ارتش جمهوري اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: تأكيد حجت‌الاسلام علوي بر لزوم وحدت بين بخش‌هاي مختلف ارتش جمهوري اسلامي
گروه سياسي: نماينده ولي فقيه در ارتش بر لزوم وحدت بين بخش‌هاي مختلف ارتش جمهوري اسلامي تأكيد كرد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود علوي، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، روز گذشته پنجشنبه 9 خرداد در اولين‌ گردهمايي سراسري مسئولان و رابطين سياسي شعب اين سازمان گفت: ارتش در گذشته جايگاهي براي آگاه‌سازي سياسي كاركنان نداشت ولي از سال سال‌هاي 1381 و 82 در بازنگري ساختار تشكيلات عقيدتي ـ سياسي يگان‌ها، اين جايگاه پيش‌بيني شده است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، بيان داشت: تاكنون در ارتش سه گردهمايي مسئولان شعب سياسي برگزار شده و به لطف خدا آثار آن در آگاهي سياسي كاركنان آن در مسائل سياسي، داخلي و بين‌المللي، روزبه روز در حال افزايش است.

حجت‌الاسلام علوي تأكيد كرد: در بخش سياسي ارتش فعاليت‌هايي انجام‌شده و اين نيرو به تأليف و چاپ كتب و انتشار نشريات شامل چهارنشريه «صفير»، «اميران فردا»، «دريچه» و خبرنامه تحليلي اقدام كرده است، البته برنامه‌هاي آموزشي مختلفي هم در امور سياسي، راه‌اندازي سايت اينترنتي پارسا و طرح رابطين سياسي كه با الگوگيري از طرح هاديان سياسي سپاه بوده در اين نيرو انجام شده است.

وي خاطرنشان كرد: اين برنامه‌ها با وحدت و هماهنگي سامانه فرماندهي، سازمان عقيدتي ـ سياسي ارتش و سازمان حفاظت اطلاعات در رشد و شكوفايي آگاهي‌هاي سياسي كاركنان ارتش در يگان‌هاي مختلف در سراسر كشور مؤثر بوده ‌است.

رئيس سازمان عقيدتي ـ سياسي ارتش، در ادامه بر ارتقاي فهم سياسي افراد نظامي و رابطين سياسي ارتش تأكيد كرد و خطاب به مدعوين حاضر در اين مراسم گفت: سياست را بايد فهميد ولي به هيچ‌كدام از جناح‌ها گرايش نداشت چرا كه نيروهاي مسلح، مختص يك جريان خاص سياسي نيستند بلكه متعلق به همه‌ ملتند.

همچنين حجت‌الاسلام علوي همچنين در بخش ديگري از اين مراسم كه عصر روز پنج‌شنبه در همين مكان برگزار شد، گفت: نظاميان بايد كنار گود بايستند و قاعده‌ بازي را بدانند، ولي نبايد وارد بازي شوند. بنابراين كسب بينش سياسي در عين حال كه براي نيروهاي نظامي مهم است، از اين نظر هم بسيار حساس خواهد بود.

نماينده ولي فقيه در ارتش، در ادامه بر لزوم وحدت بين بخش‌هاي مختلف ارتش تأكيد كرد.

وي با بيان توصيه‌هاي اخلاقي به رابطين سياسي اظهار داشت: بخش‌هاي مختلف ارتش با تفاهم زيادي با يكديگر كار مي‌كنند و اين امر موجب شده تا كارها در اين نيرو به خوبي پيش رود لذا يكي از بهترين روش‌ها در سازمان عقيدتي ـ سياسي ارتش آن است كه همه عناصر با ديگر مجموعه‌ها همراه باشند و با حفظ وحدت به موفقيت‌ها نائل آيند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن