تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اولين سفر خارجي مهم خود؛نخست وزير روسيه به فرانسه مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در اولين سفر خارجي مهم خود؛نخست وزير روسيه به فرانسه مي رود
ولاديمير پوتين رئيس جمهور اسبق روسيه در اولين سفر خارجي مهم خود در مقام نخست وزير به فرانسه مي رود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، ولاديمير پوتين، رئيس جمهور سابق روسيه امروزدر اولين سفر خارجي مهم خود از زمان تصدي سمت نخست وزيري به فرانسه سفر مي كند، سفري كه احتمالا" تاثير مهمي در نقش آتي وي مي گذارد.

در حالي كه ديميتري مدودف، رئيس جمهور روسيه رسما" رهبري روسيه را به عهده دارد، خيلي از ناظران انتظار دارند پوتين با تجربه طولاني خود در عرصه جهاني وزن بيشتري را نسبت به سلفهاي تكنوكرات خود در سمت نخست وزيري به سياست خارجي بدهد. روزنامه روسي كامرسانت به نقل از يك ديپلمات ارشد فرانسوي اعلام كرد همه مي دانند پوتين صرفا" نخست وزير نيست.

پوتين در ديدار با نيكولاس ساركوزي رئيس جمهوري و فرانسوا فيون نخست وزير فرانسه درباره روابط روسيه و ناتو، از جمله پيشنهاد احتمالي طرح اقدام عضويت اوكراين و گرجستان مذاكره مي كند. فرانسه در نشست ماه پيش ناتو با درنظرگرفتن نگراني شديد مسكو از عضويت اين دو كشور در اين ائتلاف نظامي، با شروع مذاكرات رسمي درباره عضويت گرجستان در ناتو مخالفت كرد.

به گفته يك مقام دولتي، نخست وزير روسيه در پاريس درباره طرح جنجالي استقرار سپر دفاع موشكي آمريكا در چك و لهستان و عقب نشيني روسيه از پيمان نيروهاي متعارف اروپا با رئيس جمهور فرانسه مذاكره مي كند.

ديميتري پسكوف، سخنگوي پوتين اظهار داشت: وي فرانسه را به دليل رياست دوره اي پاريس بر اتحاديه اروپا در سال ديگر انتخاب كرد. كشورهاي عضواتحاديه اروپا شروع مداكرات را با مسكو درباره پيمان جديد همكاري و مشاركت كه به اختلاف دو ساله برسر اين موضوع پايان مي دهد، تاييد كردند. اولين سفر خارجي پوتين، ديدار كوتاه وي از بلاروس بود.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن