تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814289112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط لازم براي دور دوم سفر هيئت دولت به كهگيلويه و بوير يراحمد فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شرايط لازم براي دور دوم سفر هيئت دولت به كهگيلويه و بوير يراحمد فراهم است
ياسوج - خبرگزاري مهر: معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: هرچند زمان مشخص دور دوم سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به اين استان ابلاغ نشده است اما اين استان پيشاپيش تمام شرايط لازم براي اين سفر را فراهم كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در ياسوج، خليفه خلقي پور بعد از ظهر امروز در نشست شوراي اداري استان، افزود: در خصوص مصوبات سفر دور دوم با تلاش و برنامه ريزي هاي به عمل آمده، آن چيزي كه نياز اساسي و گره گشاي مشكلات اصلي استان است در بخشها و حوزه هاي مختلف مطرح، بررسي و براي تصويب و اجرا در دور دوم برنامه ريزي شده است.

اين مسئول همچنين در خصوص تعيين تكليف وضعيت مناطق محروم استان نيز بيان داشت: اين مسئله طرحي ملي و كشوري است و اكنون در دولت در دست بررسي است و به زودي نتيجه نهايي آن اعلام خواهد شد.

وي افزود: تاكنون از سوي استاندار پيگيريهايي در مركز انجام شده و اميد است كه نتيجه خوبي نيز براي استان در پي داشته باشد.

خلقي پور، پديده خشكسالي را در استان جدي دانست و گفت: از همه مسئولان دستگاههاي اجرايي انتظار مي رود در هر كاهش اثرات منفي اين پديده مردم را ياري كنند.

وي از مردم نيز خواست نهايت صرفه جويي را در زمينه آب آشاميدني، كشاورزي و همچنين مصرف برق داشته باشند.

خلقي پور در بخش ديگري از سخنان خود به دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد: نسبت به جذب نيروهاي مورد نياز به خصوص قراردادي دقت لازم را داشته باشند و مسائل قانوني را ملاك امر قرار دهند.

اين مسئول همچنين اظهار داشت: اعتبارات بخش پژوهش و تحقيقات محدود است و مديران دستگاهها بايد يك درصد سهم پژوهش را در اين خصوص هزينه كنند و طرحهايي را براي تصويب و اجرا ارسال كنند كه مورد نياز، ضروري و تاثيرگذار باشد.

معاون سياسي امنيتي استانداري كهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: تمام شرايط لازم براي سفر هيئت دولت به لحاظ امنيتي، فرهنگي، پشتيباني و استقبال در مركز استان و شهرستانها فراهم شده است.

نادر منتظريان اظهار داشت: برنامه ريزي براي ديدار رئيس جمهور و همراهان با روحانيون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران و ديگر اقشار صورت گرفته است.

اين مسئول در خصوص توجه مديران به روابط عموميها نيز بيان داشت: نظام و دولت جايگاه مهم و خاصي را براي روابط عمومي ديده است و بايد مديران اين جايگاه را تقويت كنند.

وي همچنين بازگشايي نمايشگاه سراسري كتاب در ياسوج را بعد از هفت ماه نتيجه تلاش مسئولان فرهنگي به خصوص اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست و از مردم و مسئولين و كاركنان خواست از نمايشگاه استقبال كنند.

منتظريان به مديران دستگاههاي مختلف استان تاكيد كرد: آگهي هاي خود را براي درج در مطبوعات در اختيار اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار دهند تا از اين طريق در اختيار مطبوعات قرار بگيرد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن