تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام(ره) 113 برنامه فرهنگي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام(ره) 113 برنامه فرهنگي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از برگزاري 113 عنوان برنامه متنوع فرهنگي به مناسبت گراميداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در سطح اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، علي گرجي امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: اين تعداد برنامه فرهنگي در 130 نقطه از استان چهارمحال و بختياري به ويژه در بخش‌ها و شهرهايي كه سال‌هاي قبل برنامه‌اي در آن اجرا نشده، برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه سال گذشته تنها در 70 نقطه استان، برنامه‌هاي سالروز رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي برگزار شد‌ گفت: در گذشته رويكرد كميته‌هاي برگزار كننده به اعزام كاروان‌هاي زيارتي به حرم مطهر حضرت امام(ره) معطوف بوده اما امسال برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي به ويژه براي نسل جوان در اولويت است.
گرجي پرداختن به معرفي شخصيت و سيره امام راحل، تبيين پيام بيعت مردم با رهبر كبير انقلاب، تقويت و تحكيم پيوند ميان مردم و امام به ويژه نسل سوم انقلاب را محور برنامه‌هاي سال جاري عنوان كرد و اظهار داشت: براي پياده كردن اين اهداف برگزاري چندين مسابقه فرهنگي از كتب و سيره امام (ره)، توزيع كتب و نرم افزارهايي در اين خصوص ميان نوجوانان و جوانان و برپا كردن نمايشگاه عصر امام(ره) از جمله برنامه‌هايي است كه به صورت ويژه پيگيري مي‌شود.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري همچنين گفت: در سال جاري 12 هزار زائر از اين استان به منظور شركت در مراسم سالروز ارتحال رهبر كبير انقلاب به تهران اعزام مي‌شوند و در طول مسير نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي براي آشنايي بيشتر زائران با شخصيت امام راحل عظيم الشان تدارك ديده شده است.
گرجي به برگزاري چهار برنامه ويژه در سطح شهرهاي شهركرد، بروجن و فارسان اشاره كرد و افزود: براي ايراد سخنراني در اين مراسم از نماينده ولي فقيه در ارتش جمهوري اسلامي ايران دعوت به عمل آمده است.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري همچنين از برگزاري مراسم گراميداشت حضرت آيت الله فاضل لنكراني در سطح استان خبر داد و افزود: به منظور گراميداشت ياد و خاطره آن مرجع فقيد، روز جمعه 17 خرداد در چهارده نقطه از استان مراسم ويژه‌اي در محل هاي برگزاري نماز جمعه برگزار مي شود.
انتهاي پيام،/ص
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن