تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814653688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شيراز:صرفه جويي بايد از ادارات و دستگاه هاي دولتي شروع شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار شيراز:صرفه جويي بايد از ادارات و دستگاه هاي دولتي شروع شود
شيراز - خبرگزاري مهر: ابراهيم عزيزي تاكيد كرد: براي ترويج فرهنگ صرفه جويي در بخشهاي مختلف نظير آب، برق و... بايد ادارات و دستگاه هاي دولتي پيشقدم شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، عزيزي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان شيراز افزود: زماني كه مردم رعايت الگوهاي مصرف را در ادارات مشاهده كنند بهترمي توانيم نسبت به ترويج فرهنگ صرفه جويي وارد عمل شويم.

وي تصريح كرد: به زودي دستور العملهاي مرتبط با صرفه جويي در برق و آب به ادارات ارسال مي شود و در جلسه آينده شوراي اداري شهرستان شيراز اداراتي كه در اين خصوص عملكرد بدي داشته يا به موضوع كم توجهي كرده اند، معرفي مي شوند.

فرماندار شهرستان شيراز متذكر شد: برخي از مشكلات، كمبودها و عقب ماندگي هاي ما در بخشهاي مختلف نظير انرژي، آب، برق، راه و... يك شبه پيش نيامده بلكه طي مدتهاي گذشته به وقوع پيوسته اند كه البته ادارات و ارگانها بايد براي برطرف كردن مشكلات و كمبودها با همكاري و همياري فعاليت كنند.

وي با اشاره به مسئله خشكسالي در شيراز اظهار داشت: اعتبارات اين حوزه تا چند روز ديگر ابلاغ شده و اختصاص مي يابد اما در اين راستا براي كمك رساني به افراد متضرر، همه دستگاه ها بايد مديريت دقيق و مناسب داشته باشند.

عزيزي ادامه داد: انتظار داريم با بهره گيري از اين اعتبارات تا حد ممكن مشكلات ناشي از خشكسالي برطرف شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اولويتهاي كاري هر دستگاه در بخشهاي اجرايي گفت: اعتباراتي به پروژه هايي كه از سالهاي گذشته كلنگ خورده اما تاكنون به نتيجه نرسيده است اختصاص يافته و انتظار داريم تا پايان سال نسبت به اتمام اين پروژه ها و بهره برداري از آنها اقدام شود.

فرماندار شهرستان شيراز گفت: اولويت فعاليتهاي عمراني ما تكميل اين دسته از پروژه ها بوده كه مديران بايد در اين خصوص مديريت درستي به كار بندند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن