تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820633951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح آموزش مجازي كاركنان دولت در خراسان جنوبي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح آموزش مجازي كاركنان دولت در خراسان جنوبي آغاز شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: براي اولين بار آموزش مجازي دوره هاي آموزشي كاركنان دولت با استفاده از سيستم ويدئو كنفرانس در خراسان جنوبي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري خراسان جنوبي ظهر امروز در مراسم آغازين اين طرح با اشاره به جايگاه آموزش در مباني توسعه انساني و افزايش كارايي و بهره وري كاركنان افزود: اين طرح از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري در راستاي به كارگيري روشها و شيوه هاي نوين در ارائه خدمات آموزشي و ارتقاء كيفيت آموزش كاركنان دولت انجام شده است.

محمد باقر كميلي اظهار داشت: در اين راستا امروز براي اولين بار با بهره گيري از سيستم ويدئو كنفرانس دوره آموزشي "مباني نظري انديشه هاي امام (ره)" براي فراگيران اين دوره به طور همزمان در شهرستانهاي بيرجند، نهبندان، فردوس و قاين برگزار شد.

وي خاطرنشان كرد: به لحاظ محدوديت امكانات در ساير شهرستانهاي استان، دوره مذكور در شهرستانهاي سرايان، درميان و سربيشه به صورت حضوري برگزار مي شود كه مستلزم صرف وقت و هزينه هاي جانبي بيشتري و يا اينكه در برخي موارد تعداد شركت كنندگان در كلاس به حد نصاب نرسيده كه مشكلاتي را براي فرگيران جهت شركت در كلاسهاي مركز استان و يا شهرستان هاي مجاور ايجاد مي كند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن