تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير : دانش آموختگان كارآفرين در مقطع دكترا بورسيه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير : دانش آموختگان كارآفرين در مقطع دكترا بورسيه مي‌شوند
داخلي. اقتصادي. اشتغال. كار. كارآفرين.

معاون مالي ، اداري و پشتيباني وزير كار و امور اجتماعي گفت: طبق توافق حاصله‌با دانشكده كارآفريني، نيروهاي مستعد و خلاق دانش‌آموخته‌مقطع كارشناسي ارشد دانشكده در مقطع دكترا براي جذب در بدنه وزارت كار و امور اجتماعي از سوي اين وزارتخانه بورسيه مي‌شوند.

"غلامرضا سعيدي"، روز چهارشنبه در شوراي اشتغال و سرمايه‌گذاري همدان افزود: اين كار با هدف توانمندي‌سازي تشكيلات تخصصي وزارت كار و امور اجتماعي صورت مي‌گيرد.

وي همچنين با ابراز تاسف از برخي اظهار نظرها در خصوص تورم زار بودن بنگاه‌هاي زودبازده گفت: اجراي اين طرح‌ها در كشورهاي پيشرفته رواج داشته و تجربه نشان داده كه به هيچ وجه تورم زا نيستند.

وي به تاكيد رييس جمهوري مبني بر تداوم روند اجرايي بنگاه‌هاي زودبازده با قوت بيشتر اشاره كرد و اظهار داشت: با بررسي منابع تنها كمتر از ‪۲۰‬ درصد تسهيلات بانكي به بنگاه‌هاي زودبازده اختصاص يافته است.

وي از بيكاري به عنوان "ام‌الفساد" در جامعه نام برد و افزود: اگر بنگاه هاي زودبازده به طور كامل فعال شوند ديگر بيكاري نخواهيم داشت.

وي گفت: توفيق ما نوكري مردم بوده و اشتغال بزرگترين دغدغه جامعه در شرايط فعلي است كه به عنوان اولويت در دولت نهم مورد توجه قرار دارد.

وي تصريح كرد: با رويكرد جديد ، وزارت كار و امور اجتماعي از حالت زنگ زده گذشته خود بيرون آمده و رسالت‌هايش را به خوبي انجام مي‌دهد.

وي كارآفريني و بهره وري در كنار مهندسي مجدد را به عنوان رويكردهاي جديد وزارت كار و امور اجتماعي عنوان كرد.

وي گفت: با وجود اين كه اينها در ماهيت وزارت خانه بوده ولي در قانون مصوب نشده ولي با تلاش بسيار در رفع معضل بيكاري تلاش مي‌شود.

وي از تفويض اختيارات به استانها و تقويت نظارت در ستادهاي استاني طرح هاي زودبازده به عنوان برنامه‌هاي اولويت دار وزارت كار و امور اجتماعي برشمرد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: با ايجاد بانك اطلاعاتي در وزارت خانه كه هم اكنون در حال شكل‌گيري است و با قرار دادن نيروهاي موثر در راس امور براي ايجاد اشتغال پايدار در وزارت كار و امور اجتماعي هر چه بيشتر و بهتر از گذشته تلاش مي‌شود.

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار همدان نيز گفت: وزارت كار خوشبختانه در امر اشتغالزايي به خوبي مسووليت پذيرفته و مسمي پيدا كرده است.

"محمدناصر نيكبخت"، با مناسب ارزيابي كردن عملكرد بانكها و هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي در روند اجراي بنگاه‌هاي زودبازده افزود: فرمانداران شهرستانها نيز به خوبي همكاري داشته و كميته‌هاي نظارتي پيگيري مناسبي دارند.

وي ادامه داد: دوره فعلي فعاليت وزارت كار بهترين دوره در حمايت از بخش اشتغال بوده و كارهاي ارزنده‌اي در اين زمينه پيگيري مي‌شود اگر چه بسياري از تصميمها در اين راه تغيير، تفسير و تعبير مي‌شود. ك/‪۳‬ ‪۱۱۳۹/۵۶۴/۶۴۵‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن