تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس قطبي: بايد بيشتر به پرسپوليس فكر كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس قطبي: بايد بيشتر به پرسپوليس فكر كنم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با توجه به چند مورد شخصي، بايد بيشتر فكر كنم.


افشين قطبي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: براي حضور در پرسپوليس تمام فكرم را مشغول كرده ام تا با تصميمي خوب، براي خودم و خانواده‌ام فضايي درست كنم تا ضربه‌اي به آينده‌ام نخورد.
وي افزود: در صورتي كه با پرسپوليس به توافق برسم، از همين فردا بايد وقت تمام بازيكنان و كادر فني فقط به فكر اين تيم و تمرين باشد و از هر گونه مسائل حاشيه‌اي خودداري كرد.
قطبي عنوان كرد: همانطور كه قبلا گفتم، تصميم من براي حضور در پرسپوليس ساده نيست. به همين دليل است كه كمي حضورم در اين تيم به تعويق مي‌افتد.
وي درباره جلسه امروز خود با كاشاني، گفت: جلسه امروز خيلي خوب بود و خارج از هر گونه تعارف، شفاف با كاشاني صحبت كرديم. درباره موردهايي در فصل قبل، موارد فني فصل آينده، انتخاب بازيكنان، امكانات لازم و برنامه ريزي كه واقعا مواردي كوچك و بزرگ براي موفقيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان است، صحبت شد.
وي افزود: همانطور كه قول دادم، پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شد. اكنون دوست دارم اگر قولي به كاشاني، هواداران و هيئت مديره مي‌دهم، فقط حرف نباشد؛ بلكه آن را انجام دهم تا عملكردم در فصل آينده زير سوال نرود. صحبت امروز مثل جلسه قبل، اصلا از پول نبود.
سرمربي پرسپوليس درباره مشكلات با علي نيكبخت واحدي و كادر فني، گفت: همانطور كه در برنامه نود گفتم، در صورتي كه بمانم با استيلي صحبت مي‌كنم كه اين مورد را كاشاني مي‌داند؛ اما نه تنها با نيكبخت، بلكه با هيچ بازيكني دشمني ندارم. معتقدم اگر بازيكنان نبودند، دچار مشكل مي‌شديم يا قهرماني را از دست مي‌داديم.
وي افزود: در اين باره بعد از روشن شدن تكليفم، حرف مي‌زنم؛ اما هيچ يك از بازوهاي خودم را به راحتي از دست نمي‌دهم.
افشين قطبي درباره ديدار برابر امارات اظهار داشت: اين تيم را نبايد دست كم گرفت؛ اما معتقدم دايي با توجه به افكار بسيار حرفه‌اي و بين المللي اش، امارات را در تهران زمين گير خواهد كرد تا شايستگي فوتبال ايران در آسيا باز هم به نمايش در آيد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن