تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809784140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير: تمام پروژ هاي پل سازي در كشور توسط متخصصان داخلي انجام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير: تمام پروژ هاي پل سازي در كشور توسط متخصصان داخلي انجام مي شود
رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با ابزار خرسندي از پيشرفت هاي اخير كشور در عرصه پل سازي گفت: بسياري از پروژه‌هايي كه در گذشته توسط سازندگان و مشاوران خارجي در كشور انجام مي شد؛ در حاليكه امروز با دستان پرتوان مهندسان ايراني صورت مي پذيرد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر عليرضا رهايي صبح امروز در مراسم افتتاحيه سومين كنفرانس بين المللي پل كه در دانشگاه صنعتي اميركبير در حال برگزاري است، گفت: با توجه به آمارهاي موجود در وزارت راه، در حال حاضر نزديك به 1500 كيلومتر آزاد راه، 6000 كيلومتر بزرگراه و ده ها كيلومتر راه هاي اصلي و فرعي در كشور وجود دارد.

وي افزود: بعد از انقلاب اسلامي توجه ويژه‌اي به حمل و نقل و خطوط ريلي در كشور شده و در راستاي توسعه راه‌ آهن نيز اقدامات اجرايي ويژه اي در كشور صورت پذيرفته است.

دكتر رهايي با بيان اينكه در شبكه راه آهن كشور بيش از 25 هزار پل با حدود 270 كيلومتر طول وجود دارد، تصريح كرد: تعداد پل‌هاي راه آهن جمهوري اسلامي ايران به سمت غرب و از جنوب به سمت شرق و در مسير بزرگراه‌ها در حال افزايش است.

وي گفت: در شرايط فعلي حركت خوبي را در امر راهسازي در كشور آغاز كرده ايم اما فاصله ما با كشورهاي پيشرفته زياد است؛ بر اين اساس تلاشگران عرصه صنعت راهسازي در تلاش هستند تا بتوانند شبكه حمل و نقل كشور، توسعه شتاباني داشته باشد كه اين توسعه، نويدبخش پيشرفت در زمينه‌هاي مختلف در راستاي جابجايي و رفاه مردم است.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير با بيان اينكه توسعه شبكه هاي راه هاي ارتباطي و ايجاد پل ها در جهان از اهميت و اولويت خاصي برخوردار است، گفت: بر اين اساس دانشگاه صنعتي اميركبير با همكاري تنگاتنگي كه با وزارت راه دارد، هم اكنون در حال برگزاري سومين همايش بين المللي پل است.

وي افزود: با توجه به مسئله زلزله در كشور و مشكلات ناشي از لرزه خيزي و تلفات جاني و مالي ناشي از آن، مقوله بهسازي لرزه اي پل ها از اهميت ويژه اي برخوردار است؛ بنابراين از سال گذشته مقدمات برگزاري اين كنفرانس بين المللي فراهم شد و طي اعلام فراخوان اوليه، استقبال بسيار چشمگيري از همايش شد.

دكتر رهايي افزود: علاوه بر محققان و استادان داخلي، پژوهشگراني از 11 كشور جهان از جمله كانادا، آمريكا، استراليا، ارمنستان، انگلستان، فرانسه، كويت، نيجريه و سوئد در اين همايش شركت دارند.

وي با اشاره به ارسال 300 مقاله به دبيرخانه همايش گفت: بر اساس بررسي چكيده مقالات در كميته علمي همايش، 168 مقاله مورد پذيرش قرار گرفت؛ كه در سه روز برگزاري همايش 100 مقاله به صورت سخنراني و 25 تا 30 مقاله به صورت پوستر ارائه مي شود.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير افزود: در حاشيه همايش يك نمايشگاه در محل دائمي نمايشگاه هاي دانشگاه صنعتي اميركبير برپا شده كه در آن شركت ها و موسسات داخلي و خارجي فعال در عرصه صنعت پل سازي نتايج تحقيقات خود را به نمايش گذاشته اند.

وي در ادامه اظهار اميدواري كرد كه اين همايش، فرصتي مناسبي را براي انتقال تجربيات تحقيقاتي و اطلاعات علمي كشورهاي مختلف فراهم كند و در ادامه گفت: با توجه به اهميت پل سازي در سطح جهان در كشور ما تجربيات بسيار خوبي در اين زمينه وجود دارد.

دكتر رهايي افزود: ايران در عرصه پل سازي سابقه بسيار خوبي دارد كه از جمله مي توان به ساخت پل هايي با قدمات طولاني در اصفهان اشاره كرد.

وي گفت: از ساخت پل ها در قديم تا پيشرفت‌هايي كه در يك دهه اخير در زمينه ساخت پل ها در كشور صورت گرفته است، تلاش هاي بسيار موثري در مجموعه وزارت راه و حوزه هاي عمراني و شهرداري ها انجام شده تا استعدادهاي بالقوه در مجموعه هاي مهندسي كشور بروز پيدا كند.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير در پايان خاطرنشان كرد: بسياري از پروژه‌هايي كه در گذشته توسط سازندگان و مشاوران خارجي در كشور انجام مي شد، امروز با دستان پرتوان مهندسان ايراني صورت مي پذيرد./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن