تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني در جمع خبرنگاران -2 مجلس در سامان دادن به وضعيت اقتصادي كشور پرتحرك خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لاريجاني در جمع خبرنگاران -2 مجلس در سامان دادن به وضعيت اقتصادي كشور پرتحرك خواهد بود
خبرگزاري فارس: رئيس موقت مجلس هشتم گفت: مهم‌ترين اولويت اين مجلس ساماندهي به وضعيت اقتصادي كشور است و اميدواريم مجلسي پرتحرك را در اين زمينه شاهد باشيم.
به گزارش خبرنگار اممور مجلس خبرگزاري فارس، علي لاريجاني منتخب قم در مجلس شوراي اسلامي در پايان جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اولويت‌هاي كاري مجلس هشتم گفت: ما علاقه‌اي به طرح‌ها و لوايحي كه مسايل جانبي را دنبال مي‌كند، نداريم و هدفمان دنبال كردن خواسته‌هاي اصلي مردم است.
وي با بيان اينكه فكر مي‌كنيم خواسته اصلي مردم ساماندهي به وضعيت اقتصادي كشور است، خاطرنشان كرد: حتما در اين زمينه رايزني‌هايي را با دولت و ساير قوا خواهيم داشت و اميدواريم مجلس هشتم در سرو سامان دادن به وضعيت اقتصادي كشور، مجلسي پرتحرك باشد.
رئيس موقت مجلس هشتم با بيان اينكه برنامه‌هاي مجلس را بايد نمايندگان مشخص كنند، گفت: بعداز جلسه دوره موقت هيئت رئيسه مجلس، وقت خود را صرف تعامل سازنده با ساير قوا مي‌گذاريم و با مشورت نمايندگان در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌كنيم.
لاريجاني با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در آغاز به كار مجلس هشتم گفت: ايشان در اين زمينه تدابيري انديشيده و تعبيرهاي ايشان و حكمت‌هايي كه در پيام مقام معظم رهبري بود مبني بر اينكه مجلس حيثيت نرم‌افزاري نظام است، اين امر مهم بايد با همت نمايندگان محقق شود.
وي در خصوص ايجاد اختلافات احتمالي ميان قوا خاطرنشان كرد: تلاش ما اين است كه از يك مشي استفاده كنيم تا اين اختلافات ميان قوا به وجود نيايد و هر قوه‌اي در چارچوب قانون كار خود را انجام دهد اما ممكن است مصاديقي از اختلاف پيش آيد كه در پيام مقام معظم رهبري تاكيد شده كه گروهي از طرفين كميته‌اي را تشكيل دهند.
رئيس منتخب مجلس هشتم افزود: پس از رسميت يافتن مجلس هشتم، در زمينه تحقق اين فرمايش مقام معظم رهبري چاره‌جويي خواهيم كرد.
لاريجاني با تاكيد بر اينكه براي شيوه‌هاي نوين نظارت در مجلس هشتم راهكارهايي را خواهيم انديشيد، خاطرنشان كرد: در بخش قانونگذاري، تسهيل و غربال كردن قوانين از جمله برنامه‌هاي ما در مجلس است كه اميدواريم با تحولاتي كه در اين زمينه در مجلس رخ مي‌دهد مردم بهتر بتوانند كارهاي خود را در امور ديواني انجام دهند و قوانين براي مردم مشكل ايجاد نكند.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شما از حدادعادل رئيس مجلس هفتم به عنوان رئيس معنوي مجلس ياد كرديد و اين عنوان به چه معنا است، گفت:‌ با دكتر حدادعادل بيش از 30 سال رابطه دوستي صميمي داريم و در خصوص رياست مجلس نيز يك مسابقه براي اداي تكليف بود و اين امر خللي در رفاقت ما ايجاد نكرد.
منتخب مردم قم با بيان اينكه حضور حدادعادل در مجلس ارزشمند است و ما از تجربيات ايشان استفاده خواهيم كرد، گفت:‌ البته در ميان منشي‌ها و كارپردازهاي مجلس نيز تغييراتي ايجاد شد و اين امر طبيعي است و اينجانب گردش نيروها را مثبت مي‌دانم چراكه نشاط كاري ايجاد مي‌كند.
لاريجاني اضافه كرد:‌ تعبير من از حدادعادل به عنوان رئيس معنوي مجلس از روي صدق بود.
منتخب مردم قم در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آراي كم حدادعادل در مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان به معناي انتقاد به عملكرد مجلس است، گفت: مسايل مهم‌تري در كشور وجود دارد و نبايد روي اين چيزها وقت خود را صرف كنيم.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن