تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814251623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين نطق لاريجاني -2 مجلس در صورت فريب‌كاري آژانس براي همكاري ها حد و مرز تعيين مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اولين نطق لاريجاني -2 مجلس در صورت فريب‌كاري آژانس براي همكاري ها حد و مرز تعيين مي‌كند
خبرگزاري فارس: رئيس موقت مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه در صورت فريب كاري آژانس، مجلس حد و مرز براي روابط ايران با آژانس ايجاد مي‌كند، گفت: آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از پاسكاري ديپلماتيك مسائل هسته‌اي ايران با گروه 1+5 پرهيز كند.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس،‌ علي لاريجاني رئيس موقت مجلس شوراي اسلامي صبح امروز چهارشنبه در اولين نطق خود به عنوان رئيس موقت مجلس شوراي اسلامي نسبت به گزارش آژانس بين المللي انرژي اتمي واكنش نشان داد و گفت: در اين گزارش تاكيد شده است كه تمامي موارد از جمله آبشارها و تاسيسات هسته‌اي زيرنظر آژانس قرار دارد.
وي با بيان اينكه آژانس در گزارش خود تصريح كرده است كه در تاسيسات هسته‌اي ايران هيچ مشكلي وجود ندارد و آژانس از طريق ماهواره بر كارخانه‌ آب سنگين نظارت دارد، گفت:‌ آژانس هيچگونه مدركي دال بر تخلف ايران در مسائل هسته‌اي در دست ندارد.
رئيس موقت مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه در بندهايي از گزارش آژانس متاسفانه چنان چند پهلو سخن گفته شده كه فقط براي تبليغات رسانه‌اي سودآور است، گفت:‌ ما شاهد جوسازي‌هايي در اين خصوص هستيم.
لاريجاني به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي توصيه كرد از پاسكاري ديپلماتيك مسائل هسته‌اي ايران با گروه 1+5 پرهيز كند و افزود: مجلس هشتم اجازه چنين فريب‌كاري را به آژانس نخواهد داد و در صورت ادامه اين رفتار مجلس با ورود به پرونده حد و مرز جديدي براي رابطه با آژانس ايجاد خواهد كرد.
وي تاكيد كرد: مطابق سوگند تلاش مي‌كنيم انتظارات مردم برآورده شود.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن