تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820680926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عروسک پوليشي


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
 عروسک پوليشي
عروسک پوليشي     لوازم مورد نياز: - پوليش فرفري قرمز( يک هشتم متر ) -الگوهاي لازم براي جوجه -قيچي -سوزن خياطي -سوزن ته گرد -قرقره -چشم عروسک خواب الگو : تمام الگوها را با در نظر گرفتن جهت پيکان روي پوليش قرار گرفته است. الگويي که علامت ندارد يعني اينکه آن پوليش خواب ندارد . دوخت معکوس : به دوختي مي گويند که الگوها را به طور قرينه روي پوشش قرار مي دهد. تمام الگوها معمولاً جفت يا يک عدد هستند .در ضمن نوشتن علامت «دوخت م » همان دوخت معکوس است . حرف «پ» همان پشت و حرف «ج» همان جلو مي باشد . برش زدن : تمام الگوها را از پشت پوليش با در نظر گرفتن به علامت پيکان با خودکار يا صابون علامت بزنيد و دور تا دور آن را بدون گذاشتن اضافه دوخت برش بزنيد . در صورتي که پوليش پرز بلند باشد ، فقط آستري پوليش را قيچي کنيد .
 عروسک پوليشي
1- ابتدا پشت بدن را از طرف ضلع معکوس بدوزيد از بالاي کار به اندازه پنس قسمت جلو باز بگذاريد . 2- الگوي تاج سر را از هر طرف بدوزيد و براي برگرداندن کار سمت ضلع صاف را باز بگذاريد.
 عروسک پوليشي
3- پوليش پشت و جلوي بدن جوجه را روي هم بگذاريد و دو طرف نيم دايره را به غير از بالاي کار که پنس قرار داده و پايين کار که جاي پاي جوجه است را دوخت بزنيد .
 عروسک پوليشي
4- تاج جوجه را مابين پنس و پشت بدن قرار دهيد و به طور عمود بر سر جوجه بدوزيد . 5- الگوي پاي عروسک را روي پوليش نارنجي گذاشته برش بزنيد . سپس پاها را دو به دو روي هم بگذاريد و دوخت بزنيد .
 عروسک پوليشي
6- بال عروسک را نيز روي پوليش نارنجي بگذاريد و برش بزنيد . سپس دو به دو روي هم بگذاريد و بدوزيد .
 عروسک پوليشي

 عروسک پوليشي
7- پاها را از الياف پر کنيد و در زير بدن مطابق عکس قرار دهيد. بعد از گذاشتن پاها از بريدن عروسک را روي آن قرار دهيد و دوخت بزنيد .
 عروسک پوليشي
8- نوک جوجه را مانند پاها و دست ها دو به دو روي هم بگذاريد و بدوزيد . بعد از دوختن روي هم گذاشته و از طرف ضلع صاف بدوزيد، طوري که نوک مانند نوک جوجه کاملاً باز باشد .
 عروسک پوليشي
9- نوک را در وسط جلو بدن بطور افقي چرت داده و سر جاي خود قرار دهيد. بالهاي جوجه را در دو طرف بدن قرار دهيد و دوخت بزنيد و داخل آن را با الياف پر کنيد. منبع:نشريه ي بانو، شماره 3. /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15906]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن