تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني نماينده آمريكا در آژانس:آمريكا پيشرفت هاي آژانس درباره ايران را اندك مي داند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني نماينده آمريكا در آژانس:آمريكا پيشرفت هاي آژانس درباره ايران را "اندك" مي داند
تهران – حيات

نماينده آمريكا در آژانس بين المللي انرژي اتمي ادعا كرد، مدارك ارايه شده از سوي ايران به آژانس براي اثبات غيرنظامي بودن برنامه هاي هسته اي اين كشور كافي نيست.
به گزارش حيات به نقل از خبرگزاري فرانسه، گريگوري شولته، نماينده آمريكا در آژانس بين المللي انرژي اتمي در واكنش به گزارش جديد محمد البرادعي، گفت: ايران هنوز بايد به دنبال مداركي براي اثبات غيرنظامي بودن برنامه هاي هسته اي اش باشد.
اين مقام آمريكايي علي رغم اعلام البرادعي درباره همكاري مستمر ايران با آژانس، ايران را به مانع تراشي براي تحقيقات آژانس متهم كرد و گفت: ايران تلاش هاي آژانس براي تحقيقات درباره نشانه هاي دردسرآفرين در اين كشور از جمله مطالعه، مهندسي، كار و تامين مواد مرتبط با سلاح هسته اي را رد مي كند.
وي برداشت خود درباره گزارش البرادعي را اينگونه توصيف كرد: اين گزارش نشان مي دهد كه چه ميزان جزييات بايد از سوي ايران توضيح داده مي شد و چه مقدار كمي پاسخ شده است.
شولته در ادامه گفت: البرادعي در اين گزارش از پيشرفت هاي احتمالي جزيياتي بيان نكرد و همچنين درباره همكاري ايران با آژانس هم توضيحي نداد و در عوض ليستي از سوالاتي كه هنوز از سوي ايران پاسخ داده نشده را ارايه كرده است.
نماينده آمريكا ادعا كرد: ايران در عوض ارايه پاسخ هاي موثق به سوالات بازرسان آژانس، به غني سازي اورانيوم و نقض دو قطعنامه پيشين شوراي امنيت سازمان ملل ادامه مي دهد.
پايان پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن