تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806688333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اطلاعيه دفتر سليمي نمين در مورد گزارش تحقيق از دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اطلاعيه دفتر سليمي نمين در مورد گزارش تحقيق از دانشگاه آزاد
دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران با صدور اطلاعيه‌اي تأكيد كرد: عدم قرائت گزارش تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد نقطه تاريك عملكرد مجلس هفتم است.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس در اطلاعيه‌اي كه از سوي دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران صادر شده، آمده است: بايگاني شدن پرونده تحقق و تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس هفتم در حالي كه در مورد پرونده تحقيق و تفحص از قوه قضاييه، هر چند به صورت بسيار مختصر گزارشي در صحن مجلس قرائت شد؛ براي همه دلسوزان كشور محل تأمل فراوان دارد.

در ادامه اين اطلاعيه تصريح شده است: به طور قطع اين تأمل شمّه‌اي از مفسده مديريتي آقاي جاسبي را براي افكار عمومي روشن خواهد ساخت، بدين معني كه ماندگاري غيرقانوني در پستي حساس، آن هم بيش از ربع قرن، قدرتي مخرب را دامن زده كه قوي‌تر از يكي از قواي كشور در معادلات مختلف ظاهر مي‌شود به طوري كه قوه قضائيه عليزغم آنكه متاسفانه تلاش فراوان نموده تا نتيجه تحقيقات نمايندگان از عملكردش به صورت رسمي در صحن مجلس قرائت نشود اما دست كم در نهايت بخش ناچيزي از مسائل آن به اطلاع ملت رسيد.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه خاطرنشان شده است: طبعاً سرنوشت نهايي پرونده مديريت دانشگاه آزاد در ميان اهل فكر و انديشه جامعه اين سؤال را مطرح خواهد ساخت كه آقاي جاسبي در اين مدت براي ماندگاري خود در قدرت چه كرده است كه مي‌تواند تواناتر از يك قوه در سرپوش گذاشتن بر تخلفاتش ظاهر شود. اگر مجلس عصاره ملت است كه هيچ‌كس در آن ترديدي ندارد به چه دليل اين عصاره ملت نتوانست اراده مهار ناراستي‌ها و پلشتي‌ها را عينيت بخشد.

در ادامه اين اطلاعيه با اشاره به آغاز به كار مجلس هشتم، آمده است: اگر مجدداً براي مفسده مديريتي آقاي جاسبي اين فرصت ايجاد شود كه در مجلس مهره‌چيني كند و به عنوان نمونه بردار همسر خويش را همچون مجلس هفتم در موقعيتي ببيند كه نقطه اتكايي براي تداوم تخلفات باشد، اصولگرايان به شدت زير سؤال خواهند رفت. بدون شك مفسده مديريتي آقاي جاسبي توانست مجلس هفتم را ناكارآمد سازد، به‌ گونه‌اي كه حتي بعد از به‌ بن‌بست رسيدن تحقيق و تفحص توسط رئيس غيرقانوني دانشگاه آزاد، امكان ارائه گزارشي از اطلاعات واصله از جانب مردم و گروه‌هاي دلسوز دانشگاه آزاد در مورد تخلفات به ملت نيز فراهم نيامد كه اين نقطه تاريكي در كارنامه مجلس هفتم به حساب مي‌آيد.

اين اطلاعيه با تأكيد بر اينكه نبايد تلاش نيروهاي گرانقدر مجلس هفتم را در راه سالم‌سازي مديريت كشور ناديده گرفت، خاطرنشان كرده است: مقابله با مفسده‌هاي مديريتي سازمان يافته كه ريشه‌هاي ربع قرني پيدا كرده، عزمي راسخ‌تر مي‌طلبد. بي‌ترديد مجلسي مي‌تواند تبلور اصولگرايي باشد كه خود را از هر چه شائبه وامدار شدن است طاهر سازد. امروز بيش از هر زماني روشن شده است كه چگونه و با به كارگيري چه ابزارهايي افردي چون آقاي جاسبي سيستم نظارتي را خنثي و بي‌اثر مي‌سازند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: مجلس بايد به منظور جلوگيري از وامدار شدن نمايندگان، هر مدرك تحصيلي را كه در دوران نمايندگي منتخبين ملت براي آنها صادر شود، فاقد اعتبار اعلام كند. اين گونه تمهيدات مي‌تواند به سهولت راه را بر مفسده‌جويان سد كند و در يك نگاه كلي بايد گفت قانونمند كردن همه امور كشور تنها رمز تضمين سلامت جامعه خواهد بود.

در بخش ديگري از اطلاعيه سليمي‌نمين مندرج است:‌ متأسفانه مفسده مديريتي آقاي جاسبي موجب شده است كه وي به صورت غيرقانوني سال‌هاي مديدي صدها ميليارد تومان سرمايه ملت را ملك طلق خود پندارد و از امكانات گسترده دانشگاه آزاد و جاذبه‌هاي متنوع آن براي وامدار شدن افراد كليدي در جايگاه‌هاي حساس نظارتي بهره گيرد و كار را به آنجا رساند كه بالاترين جايگاه نظارتي نيز نتواند تخلفات وي را مهار سازد.

اين اطلاعيه در پايان تأكيد مي‌كند: از آنجا كه مسائل بر افكار عمومي پنهان نخواهد ماند و دير يا زود بر ملت آشكار خواهد شد و متخلف، هر قدرت كاذبي هم براي خود رقم زده باشد، از عرش به زمين آورده خواهد شد، بهتر آن است ساختارهاي رسمي در كشور و به ويژه مجلس هشتم بيش از پيش به وظايف خطير خود در صيانت از مصالح و منافع ملت عامل باشند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن