تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني(ره) سپاه كرج پذيراي 80 هزار زائر حرم مطهر امام راحل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني(ره) سپاه كرج پذيراي 80 هزار زائر حرم مطهر امام راحل است
خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه ناحيه كرج گفت: در نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني سپاه اين شهرستان پذيراي 80 هزار زائر حرم مطهر امام خميني ره است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، عبدالرسول شمندي امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: اين تعداد از زائران حرم مطهر امام خميني (ره) از استان‌هاي زنجان، همدان، بخشي از استان گيلان و آذربايجان غربي هستند كه سيزدهم خرداد ماه سالجاري به شهرستان كرج وارد مي‌شوند.
وي ادامه داد: كليه تمهيدات لازم براي پذيرايي و اسكان اين زائران انديشيده شده است.
فرمانده سپاه ناحيه كرج گفت: در اين راستا با هماهنگي‌هاي انجام شده تعدادي دستگاه آمبولانس، وسايل امدادي و امدادگران با زائران حرم مطهر اعزام مي‌شوند تا در مواقع ضروري بتوانند به زائران كمك كنند.
شمندي تصريح كرد: همچنين اكيپ‌هاي مشخصي از تعميركاران و متخصصان فني نيز با اين كاروان‌ها همراه مي‌شوند تا در صورت نقص فني خودروهاي حامل زائران به رفع آن بپردازند.
وي ادامه داد: در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني، سپاه كرج اعزام 45 هزار نفر از زائران حرم مطهر از شهرستان كرج را نيز به عهده دارد.
فرمانده سپاه كرج گفت: براي انتقال و اعزام اين كاروان‌ها از كرج تعداد 200 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه ميني‌بوس فراهم شده است.
شمندي همچنين از اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در اين ايام خبر داد و افزود: سپاه كرج به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني ره و بزرگداشت سالگرد آن امام راحل اقدام به برگزاري برنامه‌هايي كرده است.
وي اجراي مسابقات در زمينه وصيت‌نامه امام خميني، برپايي نمايشگاه عكس، اعزام كاروان پياده‌روي در قالب 300 نفر، برپايي 35 ايستگاه صلواتي را از جمله برنامه‌هاي اين مركز در نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني عنوان كرد.
فرمانده سپاه ناحيه كرج گفت: در روز سيزدهم خرداد ماه پنج شهيد گمنام از دوران هشت سال دفاع مقدس نيز در كرج تشيع خواهند شد و در دانشگاه آزاد اين شهرستان به خاك سپرده مي‌شوند.
شمندي همچنين از ورود دو اكيپ پياده‌روي و دوچرخه‌سواري در روز سيزدهم خرداد ماه به اين شهرستان خبر داد و گفت: اكيپ 800 نفري پياده‌روي از استان گيلان به سمت كرج حركت مي‌كنند و اكيپ دوچرخه‌سواري از استان اصفهان ميهمان حوزه پنج فرديس خواهند بود.
وي در پايان بر اجراي با شكوه برنامه‌هاي نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني تأكيد كرد و گفت: با اجراي با شكوه اين برنامه‌ها مي‌توانيم ثابت كنيم كه ما هنوز آرمان‌ها و اهدف امام راحل را فراموش نكرده و بر ادامه راه ايشان ثابت قدم هستيم.
انتهاي پيام/ف
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن