تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815051857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم بجنورد در مجلس هفتم در گفت و گو با ايسكانيوز: مجلس هشتم بحث نظارت را جدي بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نماينده مردم بجنورد در مجلس هفتم در گفت و گو با ايسكانيوز: مجلس هشتم بحث نظارت را جدي بگيرد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: نماينده مردم بجنورد در مجلس هفتم تصريح كرد: مجلس هشتم بايد بحث نظارت را جدي گرفته و ضعف مجلس هفتم در اين خصوص را جبران كند.

اسماعيل گرامي مقدم، نماينده مردم بجنورد، جاجرم، بانه و سملقان در مجلس هفتم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خاطر نشان كرد: داشتن صبغه نمايندگي براي اعضاي هيات رييسه مجلس هشتم امري ضروري است تا با فضاي حاكم بر مجلس و وظايف قانوني آن احاطه كامل داشته باشد.
وي افزود: مهمترين مساله اي كه بين نخبگان و مجلسيان امروزه از مجلس اول تاكنون مطرح بوده برگرداندن اقتدار مجلس به جايگاه اصلي خود است. به اعتقاد بسياري از كارشناسان و نمايندگان مجلس هاي ادوار گذشته از هر دو طيف اصولگرا و اصلاح طلب اين بوده كه مجلس از حد و سطح خود تنزل پيدا كرده است.
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس هفتم با اشاره به ضرورت مجلس و دولت عنوان كرد: اما اين تعامل حد و مرزي دارد و اگر از حد و مرز خود گذشت و وظايف مجلس را تحت الشعاع قرار داد (مانند استيضاح، تذكر و سوال نمايندگان)، با مقاومت هيات رييسه مواجه شود و ابزارهاي نظارتي كاربردش كاهش پيدا كرد، شان مجلس تقليل پيدا مي كند.
وي ادامه داد: مجلس هشتم بايد اين ايراد جدي مجلس هفتم را جبران كند و اين امر توسط همه اعضاي هيات رييسه قابل اجراست و مهم آن است كه مجلس در راس امور قرار گيرد.
گرامي مقدم عملكرد افراطي مجلس هفتم در حوزه اقتصاد را از نقاط منفي مجلس هفتم برشمرد و گفت: طرح تثبيت قيمت ها، طرح اجازه از مجلس براي قراردادهاي خارجي و تصويب بودجه هاي انبساطي از نقاط ضعف مجلس هفتم بود كه ضعيف عمل كردن در حوزه نظارت را هم بايد به آن افزود.
وي با عنوان اينكه خاطرات خوبي از مجلس هفتم ندارد، افزود: يكي از خاطرات بد من اين است كه هرگاه ما نطق مي كرديم، آقاي رييس سر پنج يا 10 دقيقه نطق ما را متوقف و قطع مي كرد اما هرگاه دوستان اصولگرا نطق مي كردند دو سه دقيقه اي به آنها وقت اضافه مي داد./05/131/120
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن