تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاه اردن : مساله فلسطين اساس درگيريهاي منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شاه اردن : مساله فلسطين اساس درگيريهاي منطقه است
امان - عبدالله دوم شاه اردن با تاكيد بر اهميت ايجاد راه حلي مسالمت آميز و عادلانه براي حل مساله فلسطين گفت : مشكل فلسطين اساس و پايه درگيريهاي منطقه را تشكيل مي‌دهد.

به گزارش ايرنا و به نقل از خبرگزاري اردن پترا، عبدالله دوم در ديدار با هياتي از اعضاي كنگره آمريكا كه در حال حاضر در اين كشور بسر مي‌برند ، افزود: چنانچه مساله فلسطين به صورت غيرقابل حل باقي بماند، نا آرامي و عدم ثبات در منطقه ادامه خواهد يافت.

در اين ديدار درباره اوضاع كنوني در منطقه خاورميانه و تلاش‌هاي پيشبرد روند صلح و روابط و همكاريها ميان اردن و آمريكا مورد بررسي قرار گرفت .

شاه اردن در اين ديدار با اشاره به حمايت اين كشور از تلاش‌هاي دولت عراق براي تسلط بر تمامي مناطق اين كشورگفت : نشانه‌هاي مثبت در اين رابطه در عراق نمايان شده است .

از سوي ديگر عبدالله دوم ديروز در بازديد از مقر نخست وزيري اردن گفت : چالش بزرگ و مستقيم اردن در حال حاضر وضعيت اقتصادي است كه در پرتوي افزايش شديد قيمت نفت و فرآورده‌هاي آن و همچنين مواد غذايي بوجود آمده است .
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن