تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815644377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسل نو مزدا اسپيد 3


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
نسل نو مزدا اسپيد 3
نسل نو مزدا اسپيد 3     اسپرت تر از هميشه مزدا در نسل جديدي اسپيد3 توانسته بيش ازگذشته، حال و هواي يك خودروي اسپرت را نمايش دهد، كه براي مثال بايد به ورودي‌هاي آيروديناميك در سپر جلو، چراغ هاي ضد مه و جلو پنجره تيره متاليك اشاره كرد. خطوط به كار رفته در گلگير، از جلو تا عقب، خطوط زيباي كشيده شده روي كاپوت، سپر جمع و جور اما اسپرت عقب كه دو اگزوز از چپ و راستش بيرون آمده و يا زير ركابي‌ها، همه موجب شده مزدا اسپيد3 ظاهري دلنشين داشته باشد و مي‌توان تغييرات انجام گرفته در بيرون اتاق را به اين صورت خلاصه كرد: طراحي پويا و اسپرت، ورودي هوا روي سپر جلو و درپوش موتور، گلگيرها وسپر جديد و اسپويلر حجيم عقب و رينگ هاي 18 اينچي آلومينيمي با طراحي سه بعدي و فرماني خوش دست با 3 بازو كه بسياري از اهرم‌هاي مورد نياز براي آسايش حال راننده رويش نصب شده است. در مبحث فني، مزدا به سراغ پيشرانه MZR با گنجايش 3/ 2 ليتر توربوشارژردار رفته كه قابليت توليد 263 اسب بخار در دور موتور 5500 و گشتاور 280 نيوتون متر در دور موتور 3000 را داراست. درسيلندرها نيز از سيستم سوخت‌پاش مستقيم استفاده شده كه توانسته با توجه به پرخوران توربو، راندمان فني‌اش را به ميزان 10 درصد افزايش دهد و همين امر حداكثر سرعت محدود شده 250 كيلومتري را براي اين هاچ‌بك 25 هزار دلاري رقم زده است. همچنين قرارگيري يك ورودي هوا روي درپوش موتور، عملكرد سيستم توربو را افزايش داده، دركنار اينها وجود مبدل كاتاليتيكي، سيستم كنترل فشار كمپرس براي تغيير ناگهاني ميزان گشتاور، قفل مركزي ديفرانسيل، جعبه دنده 6 سرعته خودكار، هماهنگ كننده سه مخروطي براي دنده‌هاي يك، دو و سه و دو مخروطي براي چهار و پنج همچنين استفاده از روغن با ويسكوزيته يا غلظت كم كه باعث كاهش اثرات سوء سرد شدن ناگهاني پيشرانه مي‌شود. جعبه دنده جديد درنظر گرفته شده نيز فواصل تعويض را به كمترين ميزان نسبت به نسل گذشته قرار داده و مي‌تواند به كمك سيستم مديريت گشتاور ميزان خروجي آن راكنترل و نسبت به دنده مورد نظر زاويه فرمان در اختيار راننده قرار دهد و حتي با دنده پايين قادر به رسيدن به گشتاور بالاست.
نسل نو مزدا اسپيد 3
در بخش بدنه مزدا از استيل قوي و تقويت شده در سپر عقب و جلو، اطراف درها و سقف سود برده كه اتاق را به صورت مقاوم و سبك روي سيستم تعليق سوار كرده است. اين سيستم تعليق كه به اتاق جوش داده شده در عقب دربرگيرنده بازويهاي انقباضي است كه تا دو درصد تعليق را تقويت كرده، اگرچه ميزان شكست آن را در عقب تا حدود 40 درصد كاهش داده است. در نسل جديد مزدا اسپيد3، سيستم تعليق نسبت به نسل گذشته كه بسيار خشك بود داراي نرمي بالاتر و البته پايداري مناسب‌تري است و ميله‌هاي تعادل و سيستم فرمان هيدروليكي با داشتن موتور الكتريكي پايداري، فرمان‌پذيري و رانندگي عالي را رقم زده است. سيستم ترمز نيزبا توجه به اينكه در هر چهار چرخ از نوع ديسكي 6 /12 اينچي در جلو و 11 اينچي در عقب با حمايت سيستم ضد بلوكه، ترمز كمكي الكترونيكي و سيستم كنترل ثبات ديناميكي بوده، كارآمد و ايمن است.
نسل نو مزدا اسپيد 3
تكنولوژي‌هاي جديدي نيز كه در قالب يك مجموعه روي اسپيد3 عرضه مي‌گردد دربرگيرنده سيستم Keless براي ورود به خودرو بدون كليد، روشن نمودن پيشرانه با فشردن يك دكمه، سيستم جهت ياب ماهواره‌اي رنگي، راديو ماهواره‌اي سيربوس با شش ماه سرويس رايگان، سيستم آلارم محيطي، CD گردان شش خشابي، سيستم صوت Bose با چهار كانال فراگير و آمپلي فايرهاي ديجيتال و 10 خروجي صداست كه آپشنال هستند.
نسل نو مزدا اسپيد 3
مزدا اسپيد3، سومين مدل از نمونه 2010 اين خانواده آن بوده كه به صورت پنج در توليد مي‌شود. منبع:ماهنامه نوآور، ش 68 /ج  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2588]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن