تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821021804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل در دانشگاه تهران: تشكيلات خودگردان مبارزان فلسطيني را تحت تعقيب قرار داده‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خالد مشعل در دانشگاه تهران: تشكيلات خودگردان مبارزان فلسطيني را تحت تعقيب قرار داده‌ است
خبرگزاري فارس: رئيس دفتر سياسي جنبش حماس گفت: متاسفانه امروز شاهديم كه علاوه بر رژيم اشغالگر قدس، سرويس‌هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين نيز دلاورمردان مقاومت فلسطين را تحت تعقيب قرار دادند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش حماس بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در مراسمي كه در دانشگاه تهران و به همت بسيج دانشجويي اين دانشگاه و جنبش عدالتخواه دانشجويي برگزار شد، ضمن تشكر از استقبال گسترده دانشجويان دانشگاه از اين مراسم اظهار داشت: من امروز در حالي در جمع دانشجويان دانشگاه تهران صحبت مي‌كنم كه مقارن است با شصتمين سالگرد روز نكبت و روز تاسيس رژيم جعلي اسرائيل و اين يادمان بسيار دردناكي است كه در آن زمان فلسطين را از دست داديم ولي امروز پس از گذشت 60 سال شاهد هستيم كه ملت فلسطين سحرگاه پيروزي جديدي را رقم مي‌زند.
وي با اشاره به اينكه امروز نسل‌هاي فلسطيني نسبت به گذشته با شهامت‌تر و نيرومندتر مبارزه مي‌كنند، تصريح كرد: امروز ملت فلسطين از جهاد و شهادت به شدت استقبال مي‌كنند و همه ملت فلسطين به جهاد و مقاومت روي آورده‌اند.
رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) با بيان اينكه امروز دوران جديدي است كه آنرا مقاومت و پايداري ساخته است، خطاب به دانشجويان حاضر در مراسم تصريح كرد: شما امروز شاهد هستيد كه چگونه رژيم صهيونيستي و آمريكا به جان ملت ما افتاده و مردم غزه را در محاصره و گرسنگي نگهداشته اند.
مشعل افزود: يك و نيم ميليون نفر از مردم فلسطين كه در غزه ساكن هستند از سوي آمريكا و رژيم صهيونيستي به محاصره كشيده شده‌اند و تمام معبرهاي پيرامون اين نوار بسته شده است و نوار غزه شبيه به زندان بزرگي است كه كودكان، زنان و مردان فلسطين به دليل كمبود دارو و امكانات بهداشتي روزانه به شهادت مي‌رسند.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به تباني و همدستي ميان تشكيلات خودگردان فلسطين ورژيم صهيونيستي، گفت: متاسفانه امروز شاهديم كه علاوه بر رژيم اشغالگر قدس، سرويس‌هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين نيز دلاورمردان مقاومت فلسطين را تحت تعقيب قرار دادند.
رئيس دفتر سياسي حماس در ادامه سخنان خود با بيان اينكه اسرائيل و آمريكا به طور حتم شكست را پذيرا شده و در نهايت مردم فلسطين و حاميان آن پيروز خواهند شد، خاطرنشان ساخت: دشمنان نسبت به آينده دچار ترديد شده‌اند و ما هر روز نسبت به پيروزي مطمئن‌تر مي‌شويم و در مقابل عقب‌نشيني آنان از فلسطين، غزه و جنوب لبنان به فضل خدا سرزمين‌ها و زمين‌هاي غصب شده را بازپس خواهيم گرفت لذا ما نه تنها تسليم دشمن نمي‌شويم بلكه نسبت به آينده روشن خود كاملا اميدوار هستيم.
مشعل در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از حمايت ايران از مقاومت فلسطين تصريح كرد: كساني كه در نبرد فلسطين شركت مي‌كنند بزرگان هستند و ايران چون بزرگ است يكي از شركت‌كنندگان در اين نبرد است.
وي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان مبني بر اينكه اگر اسراييل حضور شما در غزه به رسميت بشناسد و حضور شما در كرانه باختري را به همراه ساير گروه‌هاي فلسطيني مشروع بداند شما به مبارزه خود ادامه مي‌دهيد يا خير؟ گفت: ما نسبت به جاي جاي سرزمين فلسطين پايبنديم و هيچ مشروعيتي براي رژيم صهيونيستي قايل نيستيم.
دبير سياسي حماس در پاسخ به سوال دانشجوي ديگري مبني بر اينكه چرا برخي از سران اعراب از شما حمايت نمي‌كند، گفت: جميع مردم عرب و مسلمان بدون استثنا از مقاومت حماس حمايت مي‌كند اما متاسفانه برخي از رژيم‌هاي عربي موضع منفي در مقابل ملت فلسطين‌ گرفته‌اند.
در پايان اين مراسم لوح يادبودي از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران به خالد مشعل اهدا شد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن