تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812869740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراهاي حل اختلاف استان قزوين قوه قضاييه پناهگاهي مطمئن براي آحاد ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس شوراهاي حل اختلاف استان قزوين قوه قضاييه پناهگاهي مطمئن براي آحاد ملت است
رييس شوراهاي حل اختلاف استان قزوين ، قوه قضائيه را پناهگاهي مطمئن براي آحاد ملت دانست.

فريدون پروينيانروز دوشنبه در اولين نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائيه گفت : اگر مردم متدين ، همكاري خوبي با قاضي داشته باشند، عدالت اجتماعي روان تر اجرا مي‌شود.

وي با بيان اينكه رسانه‌ها با اطلاع رساني درست مي‌توانند مردم را با مسايل قانوني ، حقوق قضايي و شهروندي آشنا كنند، اظهار داشت : اگر در صدا و سيما و مطبوعات ، بخش ويژه‌اي براي آموزش قانون و مسايل قضايي پيش بيني شود، بار سنگيني از پروندهاي قضايي كم مي‌شود.

پروينيان اضافه كرد: هفته قوه قضائيه فرصت مناسبي براي دستگاههاي وابسته قوه قضائيه و از جمله شوراهاي حل اختلاف است تا در اين مدت عملكرد خود را ارايه و مردم را با نحوه فعاليت خود آشنا نمايند.

وي اظهارداشت : هفته قوه قضائيه موقعيتي است تا از پرچمدار مظلوميت انقلاب اسلامي شهيد بهشتي و ‪ ۷۲‬تن از ياران امام (ره ) يادي كرده و خدمات ، شايستگي‌ها و رشادتهايشان را پاس بداريم .

پروينيان در ادامه ضمن تشريح برنامه‌هاي هفته قوه قضائيه افزود: به دليل تقارن هفته قوه قضائيه و ولادت بانوي مكرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س ) برنامه‌هاي اين هفته تركيبي مي‌باشد.

پروينيان ،برگزاري دومين همايش سراسري شوراهاي حل اختلاف استان جهت تجليل از اعضا نمونه ، ديدار با امام جمعه شهر قزوين ، حضور در مزار شهدا و تجديد ميثاق باآرمانهاي مقدس آنان ، ديدار با خانواده معزز شهدا، برپايي نمايشگاه اطلاع رساني در خصوص فعاليتهاي شورا، برگزاري نمايشگاه كتاب با موضوع تخصصي حقوق خانواده را از برنامه‌هاي هفته قوه قضائيه برشمرد.

وي برگزاري مسابقه‌هاي ورزشي ويژه بانوان شاغل در شوراي حل اختلاف ، برگزاري مسابقات شعر با موضوعات عدالت ، صلح و زنان ، برگزاري مسابقات قرآني را از ديگر برنامه‌هاي شوراي حل اختلاف در هفته قوه قضائيه ذكر كرد .ك /‪۱۵۴۷/۶۱۴ /۷۳۸۸ ۳‬
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 499]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن