تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل: آمريكا و صهيونيست‌ها شكست خواهند خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خالد مشعل: آمريكا و صهيونيست‌ها شكست خواهند خورد
سياسي. فلسطين. اشغال
رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس با تاكيد بر اينكه تهديدات آمريكا عليه مسلمانان جهان هيچ تاثيري ندارد، گفت : مطمئن باشيد ما و شما پيروزيم و در كنار هم در قدس عزيز نماز بر پا خواهيم كرد .

خالد مشعل عصر دوشنبه طي سخناني در تالار شهيد چمران دانشگاه تهران با بيان اينكه همه توطئه‌هاي آمريكايي و صهيونيستي عليه مردم فلسطين ، ايران ، افغانستان ، عراق و سوريه نقش بر آب خواهد شد ، تصريح كرد: بطور حتم آمريكا و صهيونيست‌ها شكست را خواهند پذيرفت و ما انشاالله پيروزيم .

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، خالد مشعل با اشاره به اينكه بي‌شك ايران با موضع شرافتمندانه در قبال فلسطين ، جايگاه رفيع تري در عرصه بين المللي پيدا مي‌كند گفت : حمايت ايران از ملت فلسطين تنها به نفع فلسطيني ها نيست بلكه ايران با اين اقدام در جهت اهداف خود حركت مي‌كند و مطمئن باشيد ملت فلسطين هرگز اين حمايت را فراموش نخواهد كرد.

وي با اشاره به شصتمين سالگرد جنايات رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان گفت : اين مناسبت، يادمان بسيار دردناكي است چرا كه سالگرد از دست دادن فلسطين است اما امروز شاهد هستيم كه ملت فلسطين در آستانه پيروزي قرار دارد.

رييس دفتر سياسي حماس خاطر نشان كرد: امروز نبرد ما عليه رژيم صهيونيستي ، نبرد حق عليه باطل و نبرد مقاومت و جهاد و شهادت در برابر تجاوزگري است . همه ملت فلسطين به جهاد و مقاومت روي آورده‌اند و زمان آوارگي و شكست به سر آمده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه دشمنان هر روز پا پس مي گذارند و ملت فلسطين رو به جلو گام برمي دارد گفت : دشمنان ما نسبت به آينده دچار ترديد شده‌اند و اين درحالي است كه ما مطمئن به آينده و پيروزي هستيم .

رييس دفتر سياسي حماس خاطرنشان كرد: نه تسليم دشمن مي‌شويم و نه پا پس مي گذاريم زيرا به آينده‌اي روشن مطمئن هستيم .

خالد مشعل با اظهار اينكه ملت فلسطين نزديك به دو و نيم سال است كه تحت محاصره رژيم صهيونيستي قرار دارد گفت : اين ملت همچنان حامي رهبري خود و همراه و همدوش مقاومت است و همچنان آمريكا ، اسراييل و اشغالگري را نفي مي كند.

وي وضع كنوني نوار غزه را به يك زندان بزرگ تشبيه كرد و گفت : كودكان و زنان غزه به دليل كمبود دارو و امكانات حداقلي هر روز به شهادت مي‌رسند و يك و نيم ميليون ساكن غزه از سوي رژيم صهيونيستي و آمريكا محاصره شده اند و تمامي اطراف آن كاملا محاصره شده و بسته است .

خالد مشعل با بيان اينكه دهها هزار كارگار فلسطين بي‌كار شده‌اند و دهها هزار خانواده فلسطيني منبع درآمدشان را از دست داده‌اند گفت : كرانه باختري هم امن نيست بلكه آنجا هم كاملا تحت اشغال و تجاوزگري‌هاي اسراييل قرار دارد.

وي تعداد شهداي فلسطيني از ابتداي انتفاضه دوم تا كنون را بيش از ‪ ۵‬هزار نفر اعلام كرد و گفت كه يك سوم از اين تعداد را زنان و كودكان تشكيل مي دهند.

رييس دفتر سياسي حماس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا مردم فلسطين حماس را انتخاب كردند گفت : ضمن احترام به تمام كساني كه در گذشته راه مقاومت را دنبال كرده‌اند ، بايد گفت تشخيص و انتخاب با ملت است و ما بايد به گزينه انتخابي ملت احترام بگذاريم .

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا جهان عرب از حماس حمايت نمي‌كند، گفت : معتقدم چنين نتيجه‌گيري درست نيست چرا كه نظام‌ها و ملت‌ها ي عرب و مسلمان دو مقوله جدا هستند و همه ملت‌هاي عرب و مسلمان از حماس حمايت مي كنند.

خالد مشعل افزود: البته نظام‌ها هم دو دسته‌اند ، بخشي از آنها از آرمانهاي فلسطين حمايت مي‌كنند و گروه دوم از ترس آمريكا موضع منفي در قبال موضوع فلسطين گرفته اند.

پس از سخنراني خالد مشعل در دانشگاه تهران ، لوح تقديري از سوي مسوولين اين دانشگاه به وي اهدا شد.

پيش از سخنراني رييس دفتر حماس نيز فرهاد رهبر رييس دانشگاه تهران ضمن خير مقدم به او، مقاومت ملت فلسطين در برابر تجاوزات و اشغالگري‌هاي رژيم صهيونيستي را مورد ستايش قرار داد و تجاوزگري‌هاي اسراييل عليه فلسطينيان را محكوم كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن