تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حدادعادل : اختلافات نتوانست در وحدت اصولگرايان خدشه ايجاد كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حدادعادل : اختلافات نتوانست در وحدت اصولگرايان خدشه ايجاد كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: حدادعادل عنوان كرد: اختلاف در سياست امري طبيعي است اما خوشبختانه اين اختلافات نتوانست در وحدت اصولگرايان در انتخابات خدشه ايجاد كند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، غلامعلي حدادعادل در سي و دومين نشست خبري خود با خبرنگاران رسانه هاي جمعي تاكيد كرد: در اينكه ما مشكلات اقتصادي در جامعه داريم شكي نيست، اما اميدواريم دولت با تحركات تازه اي كه آغاز كرده و مجلس هم با نيروهاي جديد خود بتوانند در سايه همكاري مشترك از فشار مشكلات اقتصادي كه بر دوش مردم است كم كنند.
وي با تاكيد بر اينكه مجلس هفتم توفيقات زيادي داشت، گفت: يكي از لوايح مفصل، موثر و سنگيني كه دراين مجلس به تصويب رسيد لايحه اجرايي سياست هاي كلي اصل 44 بود و اين قانون يكي از امتيازات مجلس هفتم است.
وي درباره برنامه هاي مديريتي بيان كرد: مسلما هر مديري برنامه هاي براي خود دارد كه در پايان مسووليت خود امكان دارد دچار اين حس شود كه اي كاش مي توانست اين كارها را به نحو بهتري به مرحله اجرا در آورد.
وي ادامه داد: اصلاح آيين نامه داخلي مجلس يكي از اموري بود كه بنده علاقمند بودم قبل از پايان مجلس هفتم به پايان برسد، زيرا در طي چهار سال كار در مجلس هفتم بارها احساس كردم اين آيين نامه نياز به اصلاح دارد.
حدادعادل عنوان كرد: سامان دادن به جنبه نظارتي نمايندگان يكي از اموري بود كه در مجلس ششم احساس كردم نياز به ساز و كار قانوني و تشكيلات اداري دارد.
وي افزود: ديدگاه بنده اين است كه بايد براي نمايندگان مجلس دوكفه قانونگذاري و نظارت همسنگ باشند در حالي كه مي بينيم كفه نظارت سبك تر و ضعيف تر است.
رييس مجلس هفتم شوراي اسلامي درباره طرح تثبيت قيمت ها گفت: هر مسووليتي نهايتي دارد و هر اتفاقي كه بايد در آينده مي افتاد امروز افتاد. در عالم سياست بايد تحولات را با راه حل مناسب حل كرد و در اين ميان مهم اجراي وظايف است.
وي درباره نگراني هاي خود در پايان دوره چهار ساله رياست مجلس خاطرنشان كرد: نگراني من اين است كه آيا توانسته ام به وظيفه خود و به عهدي كه با خدا بسته ام عمل كرده و وفادار باشم يا خير اگر اين نظر تامين شود بقيه امور از قبيل جا به جايي ها امري عادي است نه ماندن باعث خوشحالي و نه رفتن دليل براي نگراني است.
وي با اشاره مجدد به طرح تثبيت قيمت ها در مجلس هفتم اظهار داشت: اين طرح تصميمي بود كه نمايندگان مجلس هفتم در برابر الزامات پيش بيني شده در قانون برنامه چهارم گرفت.
وي افزود: مطابق قانون برنامه بايد بنزين در سال 84 به ليتري حداقل 250 تومان مي رسيد و نمايندگان معتقد بودند كه اين اقدام تورم زا بوده و بر مردم كم در آمد فشار وارد مي كند.
نماينده مردم تهران در مجلس هشتم ادامه داد: بر همين مبنا براي كمتر از يكسال قيمت ها را در انتقال يك بودجه به بودجه ديگر در 9 قلم كالا ثابت نگه داشتند و چون اين اقدام موقت بوده ما چيزي به اسم تثبيت كالا نداشتيم.
حدادعادل تاكيد كرد: نمايندگان مجلس هفتم تلاش كردند با اين اقدام از رشد سريع قيمت ها و پيامدهاي آن جلوگيري كنند، زيرا ما در مجلس هفتم در مباحث اقتصادي با مشكل مواجه بوديم.
وي با اشاره به سياست هاي انبساطي دولت در سال هاي قبل از 85 و تاكيد مجلس بر سياست انقباضي تصريح كرد: ما در مجلس هفتم اعتقاد داشتيم كه بايد در بودجه سال 85 كه دولت تمايل به افزايش بودجه عمراني داشت اين بودجه محدود شود.
وي گفت: دولت ابتدا اين مساله را قبول نداشت ولي بعدها آن را پذيرفت.
رييس مجلس هفتم شوراي اسلامي درباره اظهار نظر خاتمي در خصوص مجلس هفتم و به حد نصاب نرسيدن برخي جلسات مجلس گفت: يكي از اشكالاتي كه بارها گفته ام و يكي دو بار هم به دليل عدم حضور عده اي از نمايندگان مجلس تشكيل نشده من با تاسف با آن برخورد كردم هر چند در مجالس گذشته هم اين اتفاق مي افتاد، ما براي جلوگيري از اين اتفاقات علاوه بر توجيه نمايندگان تمهيداتي پيش بيني شده كه آن نصب دستگاه هاي راه گشا در صحن علني است.
وي اظهار اميدواري كرد با راه افتادن اين دستگاه هاي كارت خوان در ابتداي مجلس هشتم، مشكل از نصاب افتادن مجلس كمتر رخ داد./01/131/110
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن