تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني حدادعادل: (2) براي ماندن در صحنه سياست احساس وظيفه مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني حدادعادل: (2) براي ماندن در صحنه سياست احساس وظيفه مي كنم


تهران- حيات

رييس مجلس شوراي اسلامي در آخرين نشست خبري خود با خبرنگاران گفت: براي ماندن در صحنه سياست احساس وظيفه مي كنم.
به گزارش خبرنگار پارلماني حيات غلامعلي حداد عادل رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه نشست خبري خود با خبرنگاران در خصوص نحوه تعامل مجلس هشتم با دولت گفت: درباره نحوه تعامل مجلس هشتم بادولت نبايد تعجيل كرد و اظهار نظري كرد. آنچه مسلم است اين است كه مجلس هشتم در مقايسه با مجلس هفتم متكثرتر است و حضور جناح ها در مجلس هشتم بيشتر خواهد بود.
وي افزود: مسلما يكي از مسايلي كه مجلس هشتم پيش رو دارد تعامل با دولت است و ما اميد داريم مجلس هشتم بتواند با دولت همكاري خوبي داشته باشد و دولت نيز متقابلا تعامل خوبي با مجلس داشته باشد اما اينكه اين تعامل تا چه حد خواهد بود بايد زمان بگذرد.
حداد عادل در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا شايعه رفتن شما به مركز پژوهش ها صحت دارد اظهار داشت: رفتن من به مركز پژوهش هاي مجلس شايعه است و بنده چنين قصدي ندارم.
وي در مورد اينكه آيا فراكسيون اصولگرايان تصميمي براي كميسيون هاي مجلس گرفته است نيز گفت: طبعا فراكسيون و نمايندگان درباره مسووليت هايي مانند مركز پژوهش ها و مسووليت كميسيون ها مشورت مي كنند و تصميماتي هم خواهند گرفت ممكن است كار
هاي مقدماتي هم شده باشد اما هنوز نهايي نشده است.
رييس مجلس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه برآورد شما از رياست آقاي لاريجاني بر مجلس هشتم چيست ابراز داشت: من تا اين حد قدرت پيش بيني ندارم كه قبل از شروع كار يك مدير درباره پايان كار او صبحت كنم و فكر مي كنم اين سوال زودرسي است انشا الله شروع خوبي داشته باشند.
حداد عادل در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد تحليل شما از نشست شب گذشته فراكسيون اصولگرايان چيست و چرا بين آرا شما و اقاي لاريجاني تا اين حد تفاوت وجود داشت گفت: در واقع كار من كار دشواري است . من اصرار داشتم كه هم مشي مستقلي داشته باشم و از حقوق مجلس دفاع كنم هم حدالامكان با دولت همكاري داشته باشم البته در نيمي از موارد هم دولت و هم نمايندگان انتظار بيشتري داشتند.
وي افزود: بهر حال دوران سختي بود و حدس هم زده مي شد كه اين مشي مستقل رضايت همه را تاييد نكنند.
حداد عادل در ادامه با بيان اينكه من معتقد به كاهش التهاب در فضاي سياسي هستم تصريح كرد: در عرصه سياست تلاشم اين است كه به التهاب سياسي دامن نزنم و تاكيدم بر كم كردن و انديشيدن و كار كردن است.
وي ادامه داد: شما مي توانيد رفتارهاي 4 ساله بنده را چه در صحن علني چه در تعامل با ساير قوا بر پايه اين اصل تفسير كنيد بنده در آينده هم بر اين مشي خود تاكيد خواهد داشت و تصور مي كنم اين مشي براي انقلاب اسلامي و ايران ضرورت خواهد داشت.
حداد عادل با تاكيد بر اينكه براي ماندن در صحنه سياست احساس وظيفه مي كنم خاطرنشان كرد: بايد فضا فضاي تفاهم و كارباشد. حالا اگر دوستان پسنديدند و معتقد بودند كس ديگري بهتر مي تواند اين وظيفه را انجام دهد به خود اين دوستان مربوط است.
وي گفت: آنچه به من مربوط است اين است كه همچنان براي ماندن در صحنه سياست احساس وظيفه مي كنم والا مي توانستم اصلا در انتخابات مجلس شركت نكنم و يا بعد از راي بالايي كه مردم تهران به من دادند نامزد رياست مجلس نشوم اما احساس تكليف و وظيفه كردم چون معتقد بودم مجلس به اين شيوه احتياج دارد.
رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه حضور زنان مجلس هفتم را موفق و مثبت ارزيابي كرد و تصريح كرد: البته مي توانستند موفق تر هم عمل كنند اما ارزيابي بنده از خانم هاي همكار مجلس هفتم مثبت است.
وي در خصوص احتمال حضور زنان در هيات رييسه مجلس هشتم نيز گفت: اين مساله تابع راي نمايندگان است و بايد ديد آيا نمايندگان به عضويت يكي از خانم ها در هيات رييسه راي مي دهند يا نه
پايان پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن