تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815217796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عندليب:سياست زدگي در برنامه هاي توسعه شهري سم مهلك است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عندليب:سياست زدگي در برنامه هاي توسعه شهري سم مهلك است
رئيس نهاد مديريت و برنامه ريزي طرح هاي توسعه شهري تهران گفت: سياست زدگي در برنامه هاي توسعه شهري سمي مهلك است و نبايد در اجراي طرح جامع تهران وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر عليرضا عندليب كه چندي است رياست نهاد مديريت و برنامه ريزي طرحهاي توسعه شهري شهر تهران را با تصميم مشترك وزير مسكن، شهرداري و رئيس شوراي شهر تهران عهده دار شده است در سومين نشست اين نهاد خاطرنشان كرد: وابستگي هاي سياسي و حزبي نبايد بر اين طرح تاثير گذار باشند و تنها بايد با نگاه كارشناسي به آن نگاه كرد.

وي، وجود سند طرح جامع را سندي مقدس و قابل احترام دانست و افزود: اين طرح گوهري است كه نبايد با نگاه منفي با آن روبرو شد.

مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران ياد آور شد: در طرح جامع شهر تهران فرآيند اصلاح و بازنگري ديده شده است و نهاد مديريت و برنامه ريزي طرحهاي توسعه شهري تهران بر آن نظارت خواهد داشت.

عندليب در خصوص نحوه شكل گيري نهاد مديريت و برنامه ريزي طرحهاي توسعه شهري تهران گفت: اين نهاد با همكاري وزارت مسكن و شهرداري و شوراي شهر شكل گرفته است كه در واقع بخشي از وظايف وزارت مسكن و شهرداري تهران را عهده دار است.

وي خواستار استمرار فضاي مثبت ايجاد شده بين دستگاههاي مختلف شد و تصريح كرد: با همكاري وزارت مسكن، شهرداري ، شورا و ساير نهادها يك جهش جدي را در تحقق طرح جامع شاهد خواهيم بود.

رئيس نهاد مديريت و برنامه ريزي طرحهاي توسعه شهري شهر تهران خاطرنشان كرد: متاسفانه تاكنون، نگاه بخشي وسليقه اي در شهر بين دستگاههاي مختلف حاكم بوده كه باعث شكل نگرفتن نظام جامع برنامه ريزي و توسعه شهري شده است.

عندليب با بيان سه اقدام براي اجراي سند طرح جامع ، تصريح كرد: ابتدا بايد طرحهاي توسعه شهري مورد نياز مانند طرحهاي تفصيلي ، طرحهاي موضوعي و موضعي تدوين شود و در مرحله بعد ، شرايط اجراي سند محقق مي شود.

به گفته وي ، در آخرين مرحله كه مهمترين مرحله است ، نسبت به بازنگري و اصلاح طرح بايد به طور مرتب پيگيري شود.

همچنين در جريان مباحث صورت گرفته، نماينده سازمان آب و فاضلاب تهران نيز خاطرنشان كرد: پاسخ نياز آب شهر تهران تنها در سال پر آبي داده مي شود و با جمعيت فعلي ، نياز شهر تهران بر طرف نمي شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 621]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن