تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درديداراقليت‌هاي ديني با نوه امام سيدحسن خميني:عمل به ظواهر شرط كافي در دينداري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درديداراقليت‌هاي ديني با نوه امام سيدحسن خميني:عمل به ظواهر شرط كافي در دينداري نيست
اجتماعي. مراسم. ارتحال امام
نوه امام راحل درآستانه نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) درديداراقليت‌هاي ديني با ايشان گفت: عمل به ظواهرشرط كافي براي دينداري نيست.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني روزدوشنبه در ديدار اقليت‌هاي ديني در حسينيه شماره يك جماران افزود: ممكن است به ظواهرعمل كنيم اما اصل اين است كه دلمان را به اخلاق و حقيقت باز كنيم.

وي با اشاره به آيه شريفه‌اي از قرآن مجيد كه مي‌فرمايد هركس تزكيه داشته باشد به رستگاري مي‌رسد و هركس ارزش‌هاي انساني رادفن كند زيانكارمي ماند افزود: برهمين اساس، هركس تقوا پيشه كرده ودرزندگي خود برمداراخلاق حركت كند به فلاح و رستگاري مي‌رسد.

وي با اشاره به هدف بعثت انبيا اظهارداشت: آيات زيادي در قرآن بر اين دلالت مي‌كند كه فلسفه بعثت پيامبران بازگشت به ارزش‌هاي الهي، انساني و بازگشت به اخلاق حسنه است.

وي گفت: آنچه كه امام را از ديگران متمايز مي‌سازد توجه جدي ايشان به اخلاق و صفاي دل، صميميت و نام نيكي است كه انسان در اين جهان به يادگار مي گذارد.

نوه امام راحل با قدرداني از حضور اقليت‌هاي ديني در حسينيه جماران ابرازاميدواري كرد كه همه بتوانند با درس گرفتن از بزرگان، روح ديانت و شريعت را در زندگي خود پياده كنند.

دبيركميته اقليت‌هاي ديني نيز در اين ديدار گفت: علماي اديان الهي امسال براي چهارمين سال است كه مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) را برگزار مي كنند.

محمدرضا موحدي با اشاره به فرمايشات امام راحل افزود: مابايد درمسائل ايران اسلامي درصحنه حضورداشته باشيم.

وي تصريح كرد: توحيد و معاد مبدا مشتركات تمام اديان الهي بوده و در مسائل جهاني نيز كه مرتبط با اديان الهي است،همه بايد حضور و مشاركت داشته باشند.

در ديدار اقليت‌هاي ديني كليمي، آشوري، ارمني و زرتشتي در حسينيه جماران با نوه امام راحل، نمايندگان زرتشتيان و كليميان نيز در سخناني با تسليت فرارسيدن سالگرد ارتحال رهبركبيرانقلاب اسلامي به تجليل ازشخصيت ايشان پرداختند. ك/‪۲‬
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن