تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ايسنا از بيروت/ متكي با فواد سنيوره ديدار و گفت‌وگو كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /ايسنا از بيروت/ متكي با فواد سنيوره ديدار و گفت‌وگو كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

منوچهر متكي با فواد سنيوره ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از بيروت، فواد سنيوره، نخست‌وزير لبنان در ديدار با وزير امور خارجه كشورمان از تلاش‌هاي سياسي و اقدامات سازندگي ايران در كشورش قدرداني كرد.

وي با اشاره به تجارب تلخ گروه‌هاي مختلف لبناني در ماه‌هاي گذشته، گفت: آن چه مهم است نگاه به آينده و تلاش براي عملي شدن توافقنامه‌ي دوحه است.

سنيوره هم‌چنين به توافق و نقش تاريخي بين دو كشور لبنان و ايران اشاره كرد و خواهان بهبود و گسترش روزافزون روابط دو جانبه شد.

نخست وزير لبنان هم‌چنين با اشاره به تلاش‌هاي منطقه‌يي و عربي براي خارج كردن لبنان از بحران فعلي از تلاش‌هاي ايران به طور جدي تقدير كرد.

به گزارش ايسنا، در اين ديدار منوچهر متكي، وزير امور خارجه كشورمان نيز، اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران ارتباط نزديكي با كشورهاي عربي داشته و منافع ما با آن‌ها گره خورده است.

وي افزود: ايران تمامي تلاش خود را براي ايجاد وفاق ملي در لبنان و حل بحران اين كشور انجام داد كه نتيجه‌ي اين تلاش‌ها در نشست دوحه خود را نشان داده است.

متكي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران از ابتدا نيز به فكر حل بحران لبنان بود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن