تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815486858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول فرهنگي :استقلال و آزادي ملت ايران مرهون رهبري امام خميني (ره ) است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول فرهنگي :استقلال و آزادي ملت ايران مرهون رهبري امام خميني (ره ) است
اجتماعي. مراسم. ارتحال امام
شهرري - معاون فرهنگي حرم حضرت عبدالعظيم (ع ) گفت: امروز استقلال و آزادي و آزاد زيستن ملت ايران مرهون رهبري امام خميني (ره ) است .

حجت‌الاسلام محمد تقديري روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت :
خميني بت شكن الگوي تقوا و ايمان راستين براي همه مسلمانان در سراسر عالم است .

وي افزود: زماني كه تاريكي و سياهي همه ايران را فراگرفته بود و ملت تحت ستم حاكمان ظلم قرار داشتند، امام خميني (ره ) همچون نوري در آسمان ايران درخشيد.

تقديري گفت: امام خميني به همه مردم جهان درس ايستادگي ، مقاومت و زير بار زور نرفتن در مقابل حكام ظالم را داد و از اين رو امروز نهضت‌هاي جهان برگرفته از نهضت خميني كبير است .

وي خاطر نشان كرد: امروز همه ملت ايران بر اصول ، اعتقادات و ارزش‌هاي انقلاب و امام پايبند بوده و هميشه پيرو و دنباله رو راه آن بزرگ مرد تاريخ هستند.

تقديري گفت : ملت ايران در دوران كنوني به راحتي مي‌تواند حرف‌هاي خود را در مجامع بين‌المللي مطرح كند و از حقوق خويش دفاع نمايد درحالي كه در گذشته حق فرد فرد ملت در هر گوشه و كناري از جهان پايمال مي‌شد و همه اين مسايل از افتخارات پيروزي انقلاب و رهبري امام خميني (ره ) است .

وي ادامه داد: دشمنان انقلاب امروز بيش از هر زمان ديگر نسبت به امام خميني و ارزش‌هاي انقلاب حساس شده‌اند چرا كه آثار و بركات امام راحل در كشورهاي اسلامي جهان مشاهده مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: سه عامل مهم در پديد آمدن انقلاب اسلامي نقش داشتند كه شامل رهبري هدايتگرانه امام راحل ، ايدئولوژي اسلامي و حضور مردم بود.

وي ادامه داد: امام خميني (ره ) نقش جهت دهي ، هدايت و رهبري را در انقلاب داشتند و با برنامه ريزي همه جانبه و دقيق خود انقلاب بزرگي را بنا نهادند.

تقديري گفت: خميني كبير راهي را رفت كه در تاريخ ايران جاودان باقي ماند و براي همه نسل‌ها و اعصار بزرگترين سرمشق و الگو قرار خواهد گرفت .

ك /‪۳‬
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن