تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816455404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير دفاع: بيداري ملت‌ها و افول سلطه‌گري‌ قدرت‌ها مرهون مبارزات امام (ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: وزير دفاع: بيداري ملت‌ها و افول سلطه‌گري‌ قدرت‌ها مرهون مبارزات امام (ره) است
گروه سياسي: بيداري ملت‌ها، سرنگوني ديكتاتورها، افول سلطه‌گري قدرت‌ها در دهه‌هاي اخير، مرهون انديشه، مجاهدت‌ و مبارزه خستگي‌ناپذير شخصيت بي‌نظير امام(ره) است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، سردار مصطفي محمدنجار، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، امروز، يكشنبه 12 خرداد در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت نوزدهمين سالگرد رحلت حضرت امام خميني(ره) اظهار كرد: حضرت امام خميني(ره) ابراهيم‌وار هيمنه قدرت‌هاي جهاني را در هم شكست.

وي افزود: بيداري ملت‌ها، سرنگوني ديكتاتورها، افول سلطه‌گري قدرت‌ها در دهه‌هاي اخير، مرهون انديشه، مجاهدت‌ و مبارزه خستگي‌ناپذير شخصيت بي‌نظير امام(ره) است كه با پيوند علم و عمل، ايمان، اخلاص، عرفان و عدالت‌خواهي، درس ظلم‌ستيزي را به مسلمانان و آزادگان جهان آموخت.

وي خاطرنشان كرد: حضرت امام(ره) با احياي ارتش، تأسيس سپاه و بسيج، ايجاد صنايع مستقل و بومي و تشكيل نيروهاي انتظامي، حلقه‌هاي دفاع از كشور و استقرار امنيت را تكميل كرد.

وي گفت: ترسيم دكترين دفاع همه‌جانبه از سوي امام(ره)، كشور را از گزند توطئه‌هاي دشمنان مصون كرد.

وي از امام(ره) به عنوان مردمي‌ترين فرمانده كل قواي تاريخ معاصر ياد كرد و افزود: بزرگ‌ترين افتخار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي اسلامي، داشتن فرماندهي همچون شخصيت بي‌نظير ايشان است.

وزير دفاع، پايبندي به آرمان‌ها، تأسي به سيره عملي و اجراي وصيت‌نامه الهي، سياسي حضرت امام خميني (ره) را ضامن پايداري و بقاي انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: فرماندهان و كاركنان ولايت‌مدار نيروهاي مسلح همانگونه كه در طول دوران انقلاب به ويژه دفاع مقدس وفاداري و پايبندي خود را به حضرت امام(ره) نشان دادند، امروز نيز با تبعيت و پيروي از وصي شايسته‌اش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي همچنان به عهده و پيماني كه به روح خدا بسته بودند، وفادارند.

وي تأكيد كرد: نهضت خميني(ره) در خرداد 42، انقلاب خميني(ره) در بهمن 57 و حماسه خميني(ره) در دوران دفاع مقدس به ملت ايران هويت، به نيروهاي مسلح اقتدار، به صنايع دفاعي خوداتكايي و به ايران و ايرانيان عزت، آزادي و استقلال بخشيد.

وي با اشاره به جايگاه و نقش فرماندهان مديران و كاركنان نيروهاي مسلح در تداوم راه و گسترش انديشه ناب حضرت امام (ره) گفت: ما به عنوان سربازان جان بر كف حضرت امام و ولايت‌فقيه بايد با رفتار و گفتار خود معرف و مبلغ راستين مكتب خميني(ره) باشيم.

نجار با اشاره به اين‌كه «فقدان جانسوز امام(ره) روح و جان سربازان جان بر كف آن حضرت را مي‌سوزاند» گفت: ملت ايران در فراق رهبر و مقتداي خود و نيروهاي مسلح در غم فراق فرمانده محبوب خويش تا ابد عزادار و داغدارند.

وي با تأكيد بر برگزاري هرچه حماسي‌تر مراسم گراميداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) تأكيد كرد: كاركنان وزارت دفاع نيز با حضور گسترده در مراسم گراميداشت سالگرد امام راحل عظيم‌الشأن يكبار ديگر با آرمان‌هاي خميني كبير تجديد ميثاق و با رهبر و مقتداي خويش خامنه‌اي عزيز تجديدپيمان مي‌كنند.

وزير دفاع، معاونين و مديران ارشد وزارت دفاع صبح روز يكشنبه نيز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره) به نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بينانگذار جمهوري اسلامي ايران اداي احترام كردند.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن