تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816456612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه پلدختر:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پلدختر:
خبرگزاري فارس: امام جمعه پلدختر گفت: بيداري اسلامي الهام گرفته از انقلاب اسلامي است و امروز انديشه و آرمانهاي حضرت امام خميني(ره) جهاني شده، انقلاب اسلامي صادر گرديده و جمهوري اسلامي ايران نيز به الگويي براي كشورهاي منطقه تبديل گرديده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از پلدختر، حجت الاسلام علي محمد لروند" امروز در ديدار فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهاي انقلابي پلدختر با گراميداشت دهه مبارك فجر گفت: با گذشت 33 سال از انقلاب شكوهمند اسلامي امروز شاهد صدور آن به ساير كشورهاي جهان مي‌باشيم و بيداري امروز در كشورهاي مسلمان منطقه و خروش مردمان عليه حاكمان زورگو و مستكبر با الهام از انقلاب اسلامي ايران صورت گرفته است.

وي گفت: انقلاب اسلامي نه تنها رژيم 2500 ساله ستمشاهي را سرنگون و به زباله دان تاريخ انداخت بلكه سرنوشت تاريخ بشريت را تغيير داد، زيرا پس از رنسانس، انقلاب اسلامي موجب به وجود آوردن تاريخ شده است.

وي افزود: امام خميني(ره) با هدف احياي اسلام و با اتكا به خداوند متعال، ائمه معصومين(ع) و بدون كمك گرفتن از ديگر كشورها توانست اين انقلاب را به پيروزي برساندو انقلاب ما با داشتن تمام معيارهاي يك حكومت الهي از قبيل ظلم ستيزي، عدالت طلبي، استقلال و آزادخواهي توانسته با حكومت بر دل‌ها، در برابر هجمه‌ها و تهديدهاي بي وقفه دشمنان ايستادگي و سمبل مقاومت كشور هاي منطقه باشد.

لروند با بيان اينكه ولايت و وحدت مردم عامل اصلي در پيروزي انقلاب اسلامي ايران است، گفت: پيام دهه فجر اطاعت از ولي فقيه, مردم داري و مردم باوري و حفظ وصيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و رهبري‌هاي خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم به نظام و رهبري باعث عزتمندي، كارآمدي و اقتدار نظام شده است و تلاش‌هاي دشمنان كه همواره به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام هستند را با شكست مواجه مي‌كند.

امام جمعه پلدختر گفت: امام خميني (ره) نظام مردم سالاري ديني را دركشور پايه‌گذاري كرد و فرهنگ اصيل اسلام ناب محمدي (ص) در قرن معاصر را احيا كرد و ريشه ظلم و استبداد و طاغوت را از ايران خشكاند و عظمت حضور مردم در انقلاب اسلامي ايران، مفهوم قدرت ايران را داشته و تا زماني كه در صحنه حضور داشته باشند، دشمن راه به جاي نمي‌برد.

وي افزود: پس از ارتحال امام خميني (ره) ، رهبر معظم انقلاب توانستند با صلابت و اقتدار راه انقلاب را به پيش ببرند و امروز انقلاب اسلامي قوي‌تر و شكوفاتر از گذشته به راه خود ادامه مي‌دهد تا زمينه ظهور حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) برپا كند.

فرماندار پلدختر نيز در ابتداي اين ديدار در سخناني از افتتاح 44 طرح عمراني همزمان با ايام الله دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.

فريدون رشيدي"با گراميداشت سي و سومين سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، افزود: پيروزي انقلاب اسلامي يكي از الطاف خداوند است كه به ملت ايران اعطا شده است و امام خميني (ره) در طي 10سال رهبري عالمانه و مدبرانه خويش برغم انواع كارشكني استكبار جهاني، دشمني‌ها و تحميل جنگ به ايران، اين انقلاب را به سرمنزل مقصود رسانيد.

وي گفت: امام خميني (ره) به اسلام عزت بخشيد و راه، سيره و رهنمودهاي ايشان همچون مشعلي فروزنده ، گام نهادن در مسير درست را به ما نشان مي‌دهد.

وي ايمان به پروردگار عالم، رهبري حكيمانه امام خميني، اتحاد و همبستگي اقشار مختلف مردم، استقامت و پايداري و عشق به اسلام ناب محمدي را از مهم‌ترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد.

رشيدي با بيان اقدامات و خدمات دولت در زمينه محروميت زدايي و برقراري عدالت افزود: عمران و پيشرفت كه در كشور اتفاق افتاده است به هيچ وجه قابل مقايسه با قبل از انقلاب نيست و بايد همگان شاكر و قدردان اين نعمتهاي بزرگ باشيم و اكنون به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست دولت عدالت محور نهم و دهم خدمات به روستاها و مناطق محروم نيز رفته است و محروميت زدايي به معناي واقعي آن در كشور اتفاق افتاده است.

فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر فرصت مناسبي است تا مسئولان در اين ايام مبارك وقايع انقلاب و آنچه كه در ايران اسلامي از اول پيروزي انقلاب تا حال اتفاق افتاده را براي نسل جوان و آينده ساز كشور تبيين كنند و دستاوردهاي نظام را براي مردم به ويژه نسل جوان بازگو كنند تا بدانند كه چه زحمات و فداكاري هايي در راه انقلاب انجام شده است.

وي افزود: در دهه فجر بايد ارزش‌هاي انقلاب و زحماتي كه براي رسيدن به عزت، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي كشيده شده است به خوبي براي جوانان و نوجوانان بازگو و تشريح شود.

وي گفت: قبل از انقلاب بيشتر مناطق كشور در محروميت و فقر شديد به سر مي‌بردند و از كمترين امكانات برخوردار بودند با پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي كشور متحول شد، چرخ توسعه و پيشرفت شتاب مضاعف گرفت و اقشار مختلف مردم حتي در دورترين نقاط مملكت از بركات انقلاب و نظام بهره‌مند شدند.

رشيدي افزود: امروز ايران به بركت انقلاب اسلامي، چنان پيشرفت و ترقي كرده كه الگويي براي جهانيان شده است و با توانمندي و خلاقيت، قله هاي علم را يكي پس از ديگري فتح مي ‌كند، كه نمونه آن دستيابي به دانش انرژي هسته‌اي، بيو تكنولوژي، نانو تكنولوژي و ديگر علوم است.

فرماندار پلدختر گفت: حفظ شكوه و عظمت انقلاب اسلامي مديون و مرهون حضور ولي فقيه در ايران اسلامي است و استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي ثمره انقلاب اسلامي و خون هزاران شهيد و پايداري و استقامت ملتي بزرگ با رهبري حكيمانه و خردمندانه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و پشتوانه مردمي ولايت‌مدار است.

انتهاي پيام/ح10

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن