تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816431363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترقي: مردم خواستار برخورد شديد با گروهك‌هاي تروريستي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ترقي: مردم خواستار برخورد شديد با گروهك‌هاي تروريستي هستند
سياسي
معاون امور بين‌الملل حزب موتله اسلامي گفت: به دليل آنكه فرقه ضاله بهائيت به اقدامات تروريستي و امنيتي عليه جمهوري اسلامي ايران روي آورده است، خواست ملت ايران برخورد شديد و قاطع با اين فرقه است.

حميدرضا ترقي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، با اشاره به دستگيري تعدادي از اعضاي گروهك ضاله بهائيت به اتهام دست داشتن در اقدام تروريستي انفجار شيراز و همكاري امنيتي با آمريكا در اين زمينه گفت : تا وقتي كه بهائيان به مقابله با نظام برنخواسته بودند، مردم نيز با آنان همزيستي مسالمت آميز داشتند.

وي تاكيد كرد: ملت ايران از مسوولان امنيتي و قضايي، مي‌خواهد كه با اين فرقه كه عليه مردم و نظام به اقدامات امنيتي و تروريستي روي آورده اند، همانند ساير گروههاي ضد انقلاب همچون منافقين برخورد كند.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت:در چند سال اخير بخصوص در دهه اخير فرقه بهائيت در ايران وارد فاز جاسوسي و امنيتي و بويژه تروريستي شده است.

ترقي اضافه كرد:اين فرقه با همكاري آمريكا و انگليس در طي اين مدت توانسته تحركات خود را در داخل كشور به سمت اقدام عليه نظام و در جهت براندازي نظام گسترش دهد.

وي تصريح كرد: اين اقدامات تروريستي و امنيتي از سوي يك فرقه غيرقانوني مدعي مذهب به لحاظ قانوني اين زمينه را پديد مي‌آورد كه نظام با آن به عنوان جريان ضد نظام و ضد انقلاب برخورد كند و مراقبت خود را به لحاظ سياسي و امنيتي نسبت به اين گروه افزايش دهد.

ترقي با اشاره به حمايت آمريكا از فرقه غيرقانوني بهائيت اظهار داشت:
حمايت آمريكايي‌ها از عوامل اين فرقه به محض دستگيري و لو رفتن رابطه آنان با آمريكا نشانگر حساسيت آنها نسبت به عوامل نفوذيشان در كشور ما است.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي اضافه كرد: وقتي عوامل مرتبط با آمريكا بوسيله نيروهاي اطلاعاتي ما دستگير مي‌شوند، آمريكايي‌ها با عناويني چون حقوق بشر و نظاير آن، اين مساله را در بوق و كرنا مي‌كنند.

ترقي تاكيد كرد: اين اقدامات در حالي از سوي مقامات كاخ سفيد صورت مي گيرد كه دستگاه امنيتي اين كشور در مقابله با فرقه داووديه هيچ توجهي به اعتراضات بين‌المللي و مساله حقوق بشر نداشت.

معاون امور بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي افزود: دولت آمريكا تنها به دليل آنكه مشي فرقه داووديه خلاف منافع آمريكا بود، به سركوب آن پرداخت . حال چگونه است كه اين كشور از فرقه‌اي كه همان اقدامات را عليه منافع ملي يك كشور ديگر انجام مي‌دهد، حمايت مي‌كند.

ترقي يادآور شد: اين مساله و اين گونه اعلام حمايت از اقدامات تروريستي يك فرقه غيرقانوني نشانگر دوگانگي سياست‌هاي آمريكا است.

وي تاكيد كرد: ملت ايران هميشه در برابر جريان‌هاي برانداز موضع قاطعي داشته و هميشه خواسته است كه كشور و جامعه از وجود چنين عواملي كه به اقدامات تروريستي روي مي‌آورند، پاك شود.

اين فعال سياسي افزود: اكنون كه فرقه غيرقانون بهائيت به اقدام عليه مردم و نظام روي آورده است مردم خواستار برخورد قاطع با اين فرقه هستند.

---> ايرنا.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن