تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي مجمع جمعيت هلال‌احمر قم انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اعضاي مجمع جمعيت هلال‌احمر قم انتخاب شدند
خبرگزاري فارس: مديرعامل جمعيت هلال احمر قم گفت: دومين دوره انتخابات مجمع جمعيت هلال احمر قم، ديروز همزمان با سراسر كشور در قم برگزار شد.


مهدي زمانيان امروز در گفتگو با فارس در قم در رابطه با برگزاري اين انتخابات اظهار كرد: دومين دوره انتخابات مجمع هلال‌احمر قم با حضور بيش از هزار و 300 نفر از اعضا و داوطلبان فعال جمعيت هلال‌احمر در سالن شهيد حيدريان قم برگزار شد.
وي با اشاره به استقبال خوب اعضاي جمعيت هلال‌احمر براي شركت در اين انتخابات گفت: دومين دوره انتخابات مجمع جمعيت هلال‌احمر قم پس از استقرار هيئت رئيسه سني انتخابات انجام شد و در مجموع هزار و 135 راي اخذ شد.
مديرعامل جمعيت هلال‌احمر قم اضافه كرد: پس از شمارش آرا، محمد آتش‌زر با 310 راي، عليرضا ياري با 252 راي، احمد ‌ميرآبادي با 247 راي و لادن ساري با 246 راي به عنوان اعضاي اصلي و طاهري اسدي با 246 راي و فاطمه عزلتي مقدم با 225 راي به عنوان اعضاي علي‌البدل مجمع جمعيت هلال‌احمر قم انتخاب شدند.
وي گفت: زهرا نادري با 359 راي و محمدرضا حاجي‌رضا با 341 راي به عنوان بازرسان اصلي اين مجمع و محمود بهره‌مند به عنوان بازرس علي‌البدل در اين انتخابات برگزيده شدند.
زمانيان يادآور شد: مراحل راي‌ريزي، شمارش آرا و... اين انتخابات نيز تحت نظارت هيئت نظارت و ستاد اجرايي انتخابات انجام گرفت.
انتهاي پيام؛/م
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 630]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن