تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820811296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در تويسركانبيش از 6 هزار نفر در سومين انتخابات مجامع هلال احمر شركت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در تويسركانبيش از 6 هزار نفر در سومين انتخابات مجامع هلال احمر شركت مي‌كنند
خبرگزاري فارس: رئيس جمعيت هلال احمر تويسركان گفت: تعداد 6 هزار و700 نفر داوطلب فعال هلال احمر در شهرستان تويسركان واجد شرايط رأي دادن در انتخابات پيش رو هستند.


جلال نانكلي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تويسركان با اشاره به اينكه نام‌نويسي نامزدهاي انتخابات مجمع جمعيت هلال احمر از 22 لغايت28 فروردين سال جاري انجام شده است اظهار داشت: اين انتخابات براي سومين دوره 22 ارديبهشت ماه امسال در تويسركان برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه تابعيت جمهوري اسلامي، التزام عمل به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اصل ولايت فقيه، التزامي به اصول بنيادي جمعيت، داشتن كارت پايان خدمت و يا معافيت از نظام وظيفه براي آقايان شرايط شركت در انتخابات است، افزود: داشتن حداقل سن 25 سال، حداقل مدرك تحصيلي كارداني و يا معادل آن از مراكز معتبر آموزش عالي، سه سال سابقه كار اجرايي يا تجربه مفيد از مهمترين شرايط اختصاصي پيش بيني شده براي نامزدهاي انتخابات سومين دوره مجامع جمعيت هلال احمر است.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان تويسركان تأكيد كرد: تمامي داوطلبان، جوانان و امدادگران عضو جمعيت هلال احمر شهرستان مي توانند در روز جمعه 22ارديبهشت ماه سال جاري جهت شركت در سومين دوره انتخابات مجمع اين جمعيت اقدام كنند.

وي بيان كرد: تعيين، تصويب و تصميم‌گيري‌هاي سياست هاي كلان و تصويب برنامه، بودجه، آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي جمعيت هلال احمر از مهمترين اهداف برگزاري انتخابات اين دوره مجامع هلال احمر است.

نانكلي در ادامه تابعيت جمهوري اسلامي ايران، حداقل 16 سال سن و دارا بودن 6 ماه سابقه عضويت در جمعيت و عضويت و داوطلبي فعال در جمعيت‌ شهرستاني را از شرايط رأي‌دهندگان برشمرد و افزود: عضو فعال به فردي اطلاق مي‌شود كه با پذيرش اصول بنيادي نهضت بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر و اساسنامه جمعيت و نيز پرداخت حق عضويت سالانه مستمر به عضويت جمعيت درآمده است.

وي تصريح كرد: اين افراد به طور داوطلبانه توانمندي و خدمات هدايتي، حمايتي، مشاركتي و مهارتي قابل توجه و مستمر خود را در راستاي اهداف جمعيت هلال احمر به كارگرفته و به عنوان داوطلب فعال پذيرفته شده‌اند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان تويسركان گفت: اعضا و داوطلبان جمعيت، جوانان عضو سازمان جوانان و امدادگران و سازمان امداد و نجات با توجه به نوع و ميزان فعاليت جز يكي از دو گروه اعضاي فعال و داوطلبان فعال جمعيت بوده و داراي حق رأي هستند.

نانكلي اعضاي داوطلب فعال واجد شرايط شركت در سومين انتخابات مجمع جمعيت هلال احمر را7 هزار و 600 نفر عنوان كرد و يادآور شد: از اين تعداد افراد واجد شرايط در انتخابات مجمع 4 هزار نفر از قشر جوان و نوجوان دانش پژوه در مقاطع مختلف تحصيلي و مراكز آموزشي عالي هستند.

وي تأكيد كرد: افراد واجد شرايط براي شركت در انتخابات مجمع جمعيت هلال احمر شهرستان تويسركان 63 درصد خواهران و 37 درصد برادران هستند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان تويسركان افزود: پس از برگزاري اين انتخابات در شهرستان هشت نفر عضو مجامع جمعيت هلال‌احمر انتخاب شده و از اين تعداد اعضاي هيات مديره جمعيت هلال‌احمر شهرستان نيز برگزيده مي‌شوند.

وي خاطر نشان شد:در 186 كشور دنيا سازمان‌ها و مؤسس‌ها داوطلبانه وابسته به جمعيت هلال احمر و صليب سرخ در حال فعاليت هستند.

نانكلي در پايان سخنان خود با بيان اينكه ركن اساس جمعيت هلال احمر ارائه خدمات داوطلبانه است اذعان داشت: تلاش براى تسكين آلام بشرى، تأمين احترام انسان‌ها و كوشش در راستاي برقرارى دوستى و تفاهم متقابل و صلح پايدار ميان ملت‌ها و همچنين حمايت از زندگى و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هيچگونه تبعيض ميان آنها از اهداف تعريف شده جمعيت هلال احمر است.

انتهاي پيام/خ10

يکشنبه|ا|3|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن