تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليمي خبر داد:رقابت 110 كانديدا در سومين انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سليمي خبر داد:رقابت 110 كانديدا در سومين انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر استان مركزي
رقابت 110 كانديدا در سومين انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر استان مركزي
اراك - خبرگزاري مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزي از برگزاري سومين دوره انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر استان همزمان با سراسر كشور فردا(جمعه) خبر داد و افزود: 110 نفر براي سومين دوره انتخابات مجامع جمعيت هلال احمر اين استان نامزد شده اند .

مرتضي سليمي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين انتخابات در شهرستانهاي اراك، محلات، دليجان، شازند، ساوه، خمين، تفرش و آشتيان برگزار مي شود و در مجموع در پايان انتخابات 40 نفر به عنوان اعضاي شوراي اجرايي و هشت نفر بازرس مجامع هلال احمر انتخاب مي شوند.

وي با اشاره به اينكه جمعيت هلال احمر تنها ارگاني است كه مدير عامل آن توسط اعضا انتخاب مي شود گفت: پس از انتخابات اعضاي اجرايي شهرستان درمرحله دوم نيز اعضاي مجمع جمعيت هلال احمر استان انتخاب و در مرحله سوم اعضاي شوراي عالي كشور انتخاب مي شوند.

وي افزود: در پنجمين روز از هفته هلال احمر با عنوان "انتخابي براي همه " واجدين شرايط راي دادن درانتخابات مجامع هلال احمر در 10 شعبه اخذ راي شركت مي كنند.

سليمي با بيان اينكه 20 هزار و 800 نفر در استان و 4 هزار و 282 نفر در مركز استان واجد شرايط راي دادن هستند تعداد امدادگران ،جوانان و داوطلبان عضو جمعيت هلال احمر استان را 22 هزارنفر عنوان كرد.

وظيفه اصلي هلال احمر آمادگي پيشگيري و امداد رساني در سوانح

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزي وظيفه اصلي هلال احمر را آمادگي پيشگيري و امداد رساني در سوانح ذكر كرد و افزود: اين جمعيت در طول سال برنامه هاي آموزشي ويژه اي براي اعضاي خود دارد و سال گذشته اين آموزشها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۰ درصد افزايش يافت.

وي با اشاره به اينكه استان مركزي در سال گذشته براي نخستين بار در كشور به امدادگران خود درجه و نشان اعطا كرد افزود: و اين مهم از برنامه هاي سال جاري ساير استانهاي كشور است و در استان بر اساس دوره ها و آموطشهايي كه امدادگران مي گذرانند 530 نفر درجه و نشان مي گيرند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مركزي افزود: عمليات اجرايي مركز اداري شهرستان تفرش با اعتباري بالغ بر هفت ميليارد ريال در زمين اهدايي به وسعت چهار هزار متر مربع و مركز اداري و انبار هلال احمر شهرستان شازند با اعتبار اوليه يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال آغاز شده و پيش بيني شده اين دو طرح تا پايان نيمه اول سال ۹۲ به بهره برداري برسند.

سليمي ، برگزاري تمرين امدادي در شهرستانها، استقرار بالگرد امدادي، تجهيز هشت خانه پيشاهنگي، ويزيت رايگان بيماران، حضور پررنگ اعضاي جمعيت هلال احمر در نماز جمعه، رزمايش تخليه اضطراري، اعزام ۳۰۰ نفر از اعضاي اين جمعيت به اردوي فرهنگي قم و نمايشگاه كتاب، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك و ديدار با استاندار مركزي را از مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده هفته هلال احمر عنوان كرد.

از ۱۸ تا ۲۴ ارديبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نام گذاري شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن