تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813418285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس هفتم: آموزش و پرورش نيازمند اصلاح ساختار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس هفتم: آموزش و پرورش نيازمند اصلاح ساختار است
خبرگزاري فارس: رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس هفتم گفت: آموزش و پرورش نيازمند اصلاح ساختار است و تا زماني اين اصلاح ساختاري را انجام ندهيم، هيچ كدام از تلاش‌ها نمي‌تواند به نتيجه مطلوب برسد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس حميدرضا حاجي‌بابايي در نشست وزير آموزش و پرورش با نمايندگان داراي سوابق فرهنگي مجلس هشتم شوراي اسلامي كه شب گذشته در باشگاه فرهنگيان تهران برگزار شد به عملكرد مجلس هفتم در خصوص فرهنگيان و آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: نخستين حركت مجلس هفتم تصويب نظام هماهنگ پرداخت بود كه از مصوبات قدرتمند اين بود.
وي به مصوبه استخدام 40 هزار نفر در آموزش و پرورش اشاره كرد و افزود: در مجلس هفتم تصويب شد كه 40 هزار معلم حق‌التدريس به استخدام آموزش و پرورش درآيند.
حاجي‌بابايي با بيان اين‌كه مجلس هفتم يك مصوبه بي‌نظير داشت، گفت: اختصاص 4 ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي براي مدرسه‌سازي، مصوبه‌اي بود كه فضاي جديد در زمينه ساختمان‌سازي به وجود آورد و فكر نمي‌كنم در آينده‌ مصوبه‌اي با اين اقتدار براي مدرسه‌سازي داشته باشيم.
رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس هفتم به احياي معاونت پرورشي در مجلس هفتم اشاره كرد و گفت:‌ اختصاص 25 درصد فوق‌العاده شغل فرهنگيان بيش از كاركنان دولت موردي بود كه در مجلس هفتم مورد تأكيد قرار گرفت.
حاجي‌بابايي به اعتبارات آموزش و پرورش اشاره كرد و اظهار داشت: اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در طول 3 سال گذشته از 4 ميليارد تومان به 8 هزار ميليارد تومان افزايش يافت.
وي اضافه كرد:‌‌ آموزش و پرورش مشكلات بسياري دارد و دليل عمده مشكلات به اين برمي‌گردد كه آموزش و پرورش به يك اصلاح ساختار نياز دارد. و تا زماني كه آموزش و پرورش را اصلاح ساختاري نكنيم هيچ كدام از تلاش‌ها نمي‌تواند به نتيجه مطلوب برسد.
رئيس فراكسيون فرهنگيان مجلس هفتم گفت: قطعاً اگر نظام هماهنگ پرداخت مصوب و ابلاغ شد، مديون معلمان هستيم. امروز شاهد هستيم اين قانون در اختيار دولت است و اميدواريم به زودي اجرايي شود.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن