تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804316595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان سمناني: ابعاد شخصيتي امام (ره) براي نسل‌هاي آينده تبيين مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش آموزان سمناني: ابعاد شخصيتي امام (ره) براي نسل‌هاي آينده تبيين مي‌شود
اجتماعي. مراسم. ارتحال امام
نوزده سال از ارتحال جانسوز رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) مي گذرد و كساني كه آن زمان نبودند اكنون در سن نوجواني و جواني قرار دارند.

بعضا هستند كساني كه با ابعاد شخصيتي، سياسي و مبارزات آن رهبر فقيد به خوبي آشنا نيستند كه نياز است دستگاه‌هاي فرهنگي با برنامه ريزي مناسب اين شخصيت بزرگ جهان اسلام را به نسل‌هاي آينده و نسل حاضر بشناسانند.

شماري از دانش آموزان سمناني عقيده دارند: براي شناختن و دسترسي به ابعاد شخصيتي و مبارزاتي امام خميني (ره) دستگاه‌هاي فرهنگي به ويژه مدرسه نقش بسيار مهمي دارند.

آنها مي‌گويند: ما دانش آموزان با شناخت تمام ابعاد شخصيتي، سياسي ، فرهنگي، اجتماعي و مبارزاتي امام راحل بهتر مي‌توانيم در كسب علم و دانش موفق باشيم.

اين دانش آموزان افزودند : نصايح و فرمايشات حضرت امام خميني (ره) بايد همواره سرمشق و فراروي ما قرار گيرد تا بتوانيم به استقلال كشور كمك كنيم.

يك دانش آموز مقطع متوسطه در سمنان ايام سالگرد ارتحال امام را فرصتي مناسب براي انتقال ديدگاه‌ها و نظرات بنيانگذار جمهوري اسلامي به جوانان و نسل سوم انقلاب مي‌داند.

مهدي سليماني مي‌گويد: بايد در اين ايام ابعاد فكري، و انديشه‌هاي بلند امام خميني را به جوانان و نوجوانان شناساند و آنها را با آرمان‌هاي آن امام راحل آشنا ساخت.

وي مي‌افزايد : تلاش‌ها و خدماتي كه حضرت امام خميني(ره) به اسلام نموده است آن قدر عظيم و برجسته است كه بايد به عنوان يك مجموعه گرانقدر براي نسل‌هاي آينده ماندگار و حفظ شود.

اين جوان افزود : نسل امروز جامعه ما بيش از هر زمان نيازمند انديشه‌ها و تفكرات و ديدگاههاي امام راحل براي پيشرفت و مقابله با زياده خواهي‌هاي استكبار جهاني است.

وي ادامه داد: استكبارستيزي امام خميني (ره) بهترين راهبرد مبارزه ملت ايران براي رسيدن به استقلال و عزت و سربلندي و حفاظت از آن است.

يك دانش آموز ديگر عقيده دارد عظمت و آبروي امروز ايران اسلامي در جهان مديون اخلاص و فداركاري‌هاي امام راحل است.

محمدرضا ابراهيمي دانش آموزان سال سوم دبيرستان گفت: ارزشمندترين كار امام اين بود كه يك تحول دروني در جامعه شكل داد، وحدت و همبستگي درمردم به وجود آورد، خودباوري در مردم ايجاد كرد و به مسلمانان عظمت بخشيد.

وي با اشاره به سالگرد ارتحال امام خميني (ره) گفت: تجليل از امام تجليل از اسلام است و بايد به نحو شايسته‌اي اين ايام گرامي داشته شود.

وي افزود: خرداد ماه در تاريخ مبارزات ملت ايران و انقلاب بزرگ اسلامي ماه با عظمتي است كه تحولات و رويدادهاي بزرگي در آن رخ داده كه هر هريك آن به اندازه يك انقلاب اهميت دارد.

يك دانش آموز ديگر شناخت ابعاد شخصيتي امام (ره) را براي كسب موفقيت‌هاي بيشتر در عرصه‌هاي مختلف مهم دانست و گفت: درس بزرگي كه امام به ملت ايران و جهان اسلام داده خودباوري و مقاومت است.

اميرحسين سلامي افزود: اين انديشه‌هاي ناب و بزرگ بايد براي نوجوانان و جوانان به خوبي تبيين شود و اينگونه نباشد كه فقط در ايام خاص بخواهيم به فكر تبيين اين انديشه باشيم، كشور و مسوولان ما تمام لحظه‌ها نيازمند انديشه و راه روش امام است.

وي اضافه كرد: رهبري امام در پيروزي انقلاب اسلامي وانديشه‌ها و تفكراتشان در همه جوانب بايد به صورت ساده اما دقيق براي نسل‌هاي آينده و نسل نوجوان و جوان كنوني روشن شود تا نسل جوان امروز با بهره جستن از آن انديشه‌هاي ناب بتواند به توسعه و پيشرفت ايران اسلامي كمك كند.

وي گفت : همه وظيفه دارند از اين انديشه ناب پاسداري كنند و بهترين وسيله پاسداري، ترويج آن در جامعه است.

وي اضافه كرد: انديشه هاو راه و رسم امام در همه زمينه‌ها بايد الگوي مسوولان كشور باشد و اگر توانستيم از اين انديشه‌ها و تفكرات به خوبي الگو برداري كنيم به يقين هيچ مانعي نمي‌تواند در مسير توسعه كشور خللي ايجاد كند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن