تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ري شهري : مسووليت يك امانت است كه مسوولان بايد از اين امانت نگهداري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ري شهري : مسووليت يك امانت است كه مسوولان بايد از اين امانت نگهداري كنند
نماينده ولي فقيه در سازمان حج و زيارت گفت : مسووليت يك امانت است و فرد مسوول بايد امين و امانتدار درستي براي مردم باشد و مسوولان در نگهداري اين امانت بايد تلاش كنند.

آيت الله محمد محمدي ري شهري روز يكشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ري افزود: مسوولان و نظام مقدس جمهوري اسلامي در سياست مسوليت بايد از حكومت علوي و حضرت علي (ع ) پيروي نمايند.

وي تصريح كرد: مسوولان بايد به گونه‌اي عمل كنند تا رضايت مردم را جلب كنند و مردم نيز با زبان شكر و تعريف از مسوولان ياد كنند.

ري شهري تاكيد كرد: در نظام جمهوري اسلامي كسي مي‌تواند مانند يك كارگزار حكومت علوي شود كه بصيرت الهي داشته و رضاي مردم ، رضاي خدا و رضايت رهبر را به دست بياورد.

رييس دانشكده علوم و حديث گفت : كسي كه بصيرت الهي دارد اين توفيق را پيدا مي‌كند كه حق را در همه زمينه‌ها به ويژه در عرصه مسووليت خود تشخيص دهد.

او اظهار داشت : يك مدير و مسوول در برخورد با مردم مهرباني داشته و اميد بدهد.

ري شهري خاطر نشان كرد: امروز با وجود مشكلات اقتصادي كه در جامعه وجود دارد، برخورد مطلوب و مناسب حتي اگر مشكلي را حل نكند باعث تسكين و آرامش خاطر در روح و روان مردم مي‌شود.

وي اظهار داشت : براي مسوولان مردم دوستي و مهرورزي يك سياست است و براي اداره كردن و مديريت دقيق رضايت مردم و خدا را بايد در كنار يكديگر قرار داد تا موفقيت چشمگير حاصل شود.

ري شهري گفت : با به كار بستن سياست مردم دوستي و مهرورزي به مردم و درست كار انجام دادن مي‌توان نظام اسلامي را الگويي براي همه جوامع قرار داد تا همه جهان با اين روش در خدمت رساني خدمات بهينه‌اي را ارائه دهند.

وي خاطر نشان كرد: مهم‌ترين نكته وجه تمايز خدمت در نظام اسلامي با ساير نظام‌ها در اين است كه مديراني كه در اين نظام خدمت مي‌كنند مديران شايسته‌اي بوده كه از بصيرت و روشن بيني خاصي برخوردار هستند و مي‌توانند هم در عرصه خدمت به خلق و هم در عرصه خدمت به خالق موفق شوند.ك /‪۲‬ ‪۱۵۴۷/۱۶۴۴ /۷۳۰۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن