تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام رئيس جمهور به مراسم چهلم شهداي حادثه شيراز؛ حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختي و زبوني استكبار است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پيام رئيس جمهور به مراسم چهلم شهداي حادثه شيراز؛ حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختي و زبوني استكبار است
------------

رئيس جمهور در پيامي به مراسم چهلم شهداي حادثه تروريستي شيراز اورده است: محافل زبون، عاشقان شهادت را از شهادت مي ترسانند .

به گزارش خبرنگار ما، احمدي نژاد شهداي انفجار تروريستي در حسينيه سيد الشهدا كانون فرهنگي رهپويان وصال شيراز را مشتاقان شهادت دانست و در پيامي به مراسم چهلمين روز شهادت اين عزيزان، خاطر نشان كرد: عشق و فداكاري و ابراز ارادت به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسين(ع) و ريختن اشك و سينه زدنها نشانه دلدادگي به راه حسين (ع) است و جالب آنكه محافل زبون مي خواهند با به شهادت رساندن عاشقان شهادت راه شهادت و عشق و كمال را سد كنند.

متن كامل پيام رئيس جمهور به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر واجلعلنا من خير انصاره واعوانه و المستشهدين بين يديه". "من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوالله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و مابدلوا تبديلا"

مردم عزيز شيراز - حضار محترم

با گراميداشت شهادت پركشيدگان به جوار حق ناشي از انفجار تروريستي در حسينيه سيدالشهدا كانون فرهنگي رهپويان وصال ، چهلمين روز وصال آن عزيزان را به محبوب و مقصود خويش تبريك مي گويم و فقدان آن عزيزان را به شما به خصوص خانواده هاي معزز و دوستان هم پيمان آنان تسليت عرض مي كنم.

كاروان حق پويان و حق جويان دير زماني است كه حركت خويش را آغاز كرده و به راه خويش ادامه مي دهد.

از حضرت آدم (ع) تا حضرت نوح و ابراهيم خليل، موساي كليم و عيساي مسيح و پيامبر عظيم الشان اسلام همه كاروان سالار همين كاروان بوده اند و بعد از ايشان ائمه صلوات الله عليهم اجمعين از حضرت امير تا حضرت ابا عبدالله الحسين و از ايشان تا حضرت صاحب الامر و پيروان و اصحاب و دلباخته گان ائمه همه از همين كاروان هستند.

ايثار، مجاهدت و شهادت رسم مألوف آنان و پيروان ايشان است. به قول امام بزرگوار شهادت هنر مردان خداست.

و اگر نبود خط سرخ شهادت، چراغ هدايت خاموش مي‌شد و فرياد مظلوميت مظلومان تاريخ به جايي نمي‌رسيد. رساترين و مؤثرترين پيام ها مظلوميت شهيدان عزيز و قهرمان است.

عزيزان!

جمهوري اسلامي ايران ميوه‌اي از درخت مبارك طوباست.

جمهوري اسلامي ايران شجره طيبه‌اي است كه اصلُها ثابت و فرعُها في السماء تؤتي اُكلها كل حينٍ بأذن ربّها .

جمهوري اسلامي ايران حاصل رنج‌ها و زحمت‌هاي پيامبران و اولياء خدا و ان‌شاءالله مقدمه تشكيل حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) است. سي سال است كه مستكبران عالم تمام توان و استعداد خود را عليه آن بسيج كرده‌اند. موج ترورهاي سال 60 و 61 ، توطئه‌هاي وسيع مرزي، جنگ تحميلي، مقابله‌هاي اقتصادي، هجمه فرهنگي، استفاده از ابزارهاي بين‌المللي نظير شوراي امنيت و غيره كه نمونه آن موضوع هسته‌اي است كه ملت شريف ايران شاهد آن هستند، ايجاد كانون‌هاي بحران در منطقه خاورميانه و ترساندن بعضي از دولت‌ها از جمهوري اسلامي و... ده ها طرح ديگر سلسله اقداماتي است كه عليه ملت ايران انجام شده است. هرچه توانايي، اقتدار و عزت ملت ايران اوج مي‌گيرد آنان بيشتر عصباني مي‌شوند و اخيراً به ناكارآمدترين ابزارها كه واقعاً نشان ضعف و زبوني آنان است رو آورده‌اند و آن ابزار ترور و آدم‌كشي است.

حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختي و زبوني آنان را به تصوير مي‌كشد.

انتخاب حسينيه آن هم حسينيه‌اي كه به نام سيدالشهداست نشان مي‌دهد آنان با راه حسيني مخالفند يعني با عدالت، با نور با محبت و عشق، با هدايت و كمال و با بالاترين ارزش‌هاي انساني و الهي مخالفند و جالب تر اينكه آنان مي خواهند با به شهادت رساندن عاشقان شهادت - راه شهادت و عشق و كمال را سد كنند.

آيا چنين چيزي ممكن است اين همان مصداق ضرب المثل معروف است كه ماهي را از آب مي ترسانند.

اينهمه عشق ها و فداكاري ها و ابزار ارادت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسين و ريختن اشك ها و سينه زدنها نشان دلدادگي به راه حسين (ع) است.

اين جوانان عزيز طالب شهادتند آن وقت مي خواهند با شهادت آنان را از ميدان بدر كنند.

درحادثه مزبور تحقيقات مراجع مسئول نشان داد كه بمب گذاران غافل كه خون انسانها را به پشيزي از مال دنيا مي فروشند دست پرورده و آموزش ديده محافل استكباري و صهيونيستي بوده اند و اين سند ديگري از رسوايي اين محافل زبون است.

اينجانب بار ديگر به شما عزيزان و خانواده هاي محترم اين شهيدان تبريك و تسليت مي گويم و به روح همه آنها درود مي فرستم و از خداوند متعال براي مجروحان حادثه سلامتي مسالت دارم.

ملت عزيز ايران در مسير الهي خود ثابت قدم است و جوانان عزيز با تأسي به امام بزرگوار و رهبري عزيز پرچمدار اين راه هستند.
عزيزان نشانه هاي ضعف و شكست دشمنان ملت ايران بيش از گذشته هويدا شده است.

نور خدا در زمين منتشر خواهد شد.

خون شهيدان به بار مي نشيند.

زحمت مجاهدان في سبيل الله و صابران و مظلومان ثمر مي دهد.

ملت ايران به اوج عزت و كمال مي رسد.

ملتهاي مظلوم رها خواهند شد.

بوي دل انگيز عدالت فضا را پرخواهد كرد.

افقها روشن است و مرد عدالت خواهد آمد و پرچم عدالت مهدوي به اهتزار در خواهد آمد.

پيروز و موفق باشيد

محمود احمدي نژاد
رئيس جمهوري اسلامي ايران
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 391]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن