تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون‌آموزش‌وپرورش فارس:امكانات كافي براي خدمات رساني به‌مناطق محروم نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون‌آموزش‌وپرورش فارس:امكانات كافي براي خدمات رساني به‌مناطق محروم نداريم
داخلي. آموزشي. آموزش و پرورش.

معاون برنامه ريزي، پژوهش و منابع انساني سازمان آموزش و پرورش استان فارس گفت: امكانات و تجهيزات اين سازمان براي تامين نيروي انساني مناطق محروم به ميزاني كه نيازهاي اين مناطق را بصورت كامل پوشش دهد،كافي‌نيست.

به گزارش ايرنا، علي افسري، يكشنبه در جمع خبرنگاران در شيرازافزود:
افزود:اين سازمان ملزم است در مناطق محروم ازنيروهاي سرباز معلم براي حل مشكل و كمبود نيروي انساني استفاده كند.

او گفت:استان فارس بطورميانگين هرساله از ‪ ۵۰۰‬نفر ظرفيت پذيرش اينگونه نيروها برخوردار است كه متناسب با رشته‌هاي مورد نياز فراخوان مي‌دهدو از آنان نام نويسي مي‌كند.

افسري افزود:هم‌اينك شش مركز تربيت معلم باظرفيت پذيرش افزون بر دو هزار نفر در فارس وجود دارد كه دو مركز ويژه دختران و چهار مركز ويژه پسران است كه در هشت رشته كارشناسي و ‪ ۱۲‬رشته كارداني مشغول تحصيل هستند.

وي اضافه كرد:معلمين ما بايد از طريق مراكز تربيت معلم وارد چرخه نظام آموزشي شوند به همين سبب بايد نسبت به توسعه كمي و كيفي‌اين مراكز، رويكرد جدي اعمال شود و لازمه آن اتخاذ تمهيدات مناسب در وزارت آموزش و پرورش است.

اين مسوول بيان داشت: هم اينك آموزش و پرورش فارس داراي ‪ ۳۲‬انجمن علمي ويژه معلمان است كه فعاليت‌هاي آن در قالب برپايي همايش و اردوهاي علمي و در راستاي اعتلا، رشد و تعالي فرهنگيان است.

افسري گفت: نقل و انتقالات معلمان در سالجاري در راستاي ساماندهي نيروي انساني وهمچنين نيازهاي مناطق شناسايي و ارزيابي مي‌شود و نقل و انتقال بر مبناي نيازهاي موجود درشهرستان‌ها دقيقا بررسي شده و بر اين‌اساس دفترچه نقل و انتقال تهيه و تدوين شده است.

معاون برنامه ريزي، پژوهش و منابع انساني سازمان آموزش و پرورش فارس در بخش ديگري از مطالب خود اظهار داشت:پارسال نزديك به ‪ ۸۰‬طرح مربوط به گروه پژوهشي تعليم و تربيت آموزش و پرورش به‌ارزش هفت ميليارد ريال مصوب شد كه ازاين‌ميزان سه ميليارد ريال در اختيار پژوهشگران قرار گرفت.

وي‌گفت:براساس قانون،سازمان‌هاي دولتي‌موظف به تخصيص يك درصد ازهزينه‌هاي جاري خود براي صرف در امور تحقيقي و پژوهشي هستند كه‌ازاين حيث سهم استان فارس پارسال شش ميليارد ريال بود كه چهار ميليارد ريال از اين ميزان به آموزش و پرورش فارس اختصاص داشت.

اين مسوول افزود:امسال براي معلماني كه مايل هستند به‌صورت محدود فعاليت پژوهشي كنند،دوره‌هاي‌اقدام پژوهي درنظر گرفته شده است بدين معناكه اينگونه معلمان مي‌توانندمسايل و مشكلات حوزه فعاليت خودرا شناسايي و بررسي كنند و به صورت كار پژوهشي در اختيار پژوهشكده اين سازمان قرار دهند.

افسري بيان داشت:پارسال، ‪ ۲۱۰‬هزارو‪۴۲۹‬نفر در سازمان آموزش و پرورش فارس در يك هزار و ‪ ۷۵۲‬دوره‌ودر قالب چهار ميليون و ‪ ۱۸۵‬هزار و ‪ ۶۲۵‬نفرساعت آموزش‌هاي ضمن خدمت رافراگرفتندوتابستان‌امسال نيزاين آموزش‌ها برگزار خواهد شد.ك/‪۲‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن