تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810111677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان: به دنبال امتياز تيم‌هاي ليگ برتري نيستيم با تيمي بومي به ليگ برتر بازمي‌گرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نايب رييس هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان: به دنبال امتياز تيم‌هاي ليگ برتري نيستيم با تيمي بومي به ليگ برتر بازمي‌گرديم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي

يزدان‌پناه گفت: به دنبال حضور قدرتمندانه در رقابت‌هاي ليگ يك و بازگشت به ليگ برتر هستيم.

نايب رييس هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پس از پايان فصل ليگ هفتم و سقوط تيم صنعت نفت آبادان هنوز نشست هيات مديره تشكيل نشده است و هيچ تصميمي درباره‌ آينده‌ تيم گرفته نشده است اما هدف اصلي ما حضور قدرتمندانه در ليگ يك و بازگشت به ليگ برتر است.

وي درباره‌ برخي شايعات پيرامون تلاش براي خريد امتياز تيم‌هاي ليگ برتري نيز گفت: تا اين لحظه هيچ تصميمي در اين مورد گرفته نشده است و بعيد مي‌دانم كه چنين اتفاقي نيز بيفتد. ما به رقابت‌هاي ليگ يك چشم دوخته‌ايم و قصد داريم تا با تيمي بومي و ايجاد جوي صميمانه در ليگ يك موفق باشيم.

يزدان‌پناه افزود: در ليگ يك به دنبال بازيكنان قدرتمند هستيم چرا كه ليگ يك بسيار فيزيكي است و به همين دليل توجه ما به بازيكنان بومي خواهد بود. طبيعي است كه بازيكناني چون صابر ميرقرباني با توجه به شرايط جسماني و ظرافت كارشان در ليگ يك بازدهي چنداني ندارند و ما نيز نمي‌توانيم براي بازيكنان در ليگ يك زياد هزينه‌ كنيم. طبيعي است كه بازيكناني چون ميرقرباني به احتمال زياد از صنعت نفت جدا شوند.

يزدان‌پناه درباره‌ وضعيت سرمربي صنعت نفت آبادان نيز گفت: تمايل باشگاه بر حفظ "طوسي" است و خود طوسي نيز به ماندن در تيم نفت علاقه دارد بنابراين تصور نمي‌كنم مشكل خاصي در زمينه‌ ماندن طوسي در تيم وجود داشته باشد.

وي درباره‌ دلايل سقوط تيم صنعت نفت آبادان نيز گفت: اگر منصفانه به ليگ نگاه كنيم ما تنها در دور رفت و چند بازي در دور برگشت دچار مشكل بوديم پس از آمدن طوسي همه چيز خوب شد اما پيش از آن با مصاحبه‌هايي كه قاسم‌پور انجام مي‌داد تيم به حاشيه رفت و شرايط تيم از هم‌گسيخته شد. به ‌عنوان نمونه قاسم‌پور عنوان كرد كه بازيكنان خارجي تيم در آبادان امنيت جاني ندارند و پس از آن "دسوزا" بازيكن خارجي تيم ما با استفاده از همين مصاحبه به سفارت‌خانه كشورش مراجعه و پس از گرفتن پول قرارداد از باشگاه رضايت‌نامه گرفت.

يزدان‌پناه ادامه داد: اظهارات و حاشيه‌سازي‌هاي سرمربي سابق تيم در ناكامي صنعت نفت بسيار تاثيرگذار بود. او در يارگيري نيز ضعيف عمل كرد و در حالي كه ما مي‌خواستيم بازيكنان خوبي چون سهراب بختياري‌زاده را جذب كنيم، قاسم‌پور بازيكنان ديگري را انتخاب كرد و به همين دليل نيمكت ذخيره‌هاي صنعت نفت، همواره خالي از مهره‌هاي تاثيرگذار بود. ما در دروازه و دفاع ضعف داشتيم. در هر صورت بينش قاسم‌پور براي هدايت تيم صحيح نبود.

وي افزود: با آمدن طوسي تيم آهنگ بهتري پيدا كرد و حتي هوري دروازه‌بان تيم شناخت بهتري درباره‌ جاي‌گيري‌هايش در درون دروازه پيدا كرد اما ديگر دير شده بود و با وجود برخي شرايط غيرفوتبالي در هفته‌هاي پاياني تيم صنعت نفت سقوط كرد، با اين حال ما صنعت نفت را تيم سرافرازي مي‌دانيم و معتقديم كه با استفاده از نيروهاي بومي و كارشناسان منطقه مي‌توانيم بار ديگر به ليگ برتر بازگرديم.

نايب‌رييس هيات مديره باشگاه صنعت نفت ادامه داد: ما از اين‌كه صنعت نفت سقوط كرده است ناراضي نيستيم بلكه دل ما را برخي اظهارات درباره‌ آبادان و مردم اين شهر خون كرده است. مردم آبادان همواره خونگرم و مهمان‌نواز بوده‌اند اما در طول فصل برخي مربيان و افراد با اظهارات تخريبي سعي كردند از آبادان هيولا بسازند و عنوان كردند كه در اين شهر شرايط كار كردن بسيار دشوار است. در هر صورت معتقدم اين اظهارات به ضرر مردم آبادان تمام شد در حالي كه ما همواره مهمان‌نواز بوده و رفتار خوبي با تيم‌هاي ميهمان داشتيم.

يزدان‌پناه درباره‌ برخي انتقادات به حضور مديرعامل غيربومي در تيم فوتبال صنعت نفت نيز به ايسنا گفت: در بحث مديريت ديگر موضوع بومي يا غيربومي مطرح نيست بلكه مهم اين است كه مدير چه توانايي‌هايي دارد. اسناوندي توانست امتيازات و امكانات خوبي را براي باشگاه جذب كند. ما از ابتداي سال گذشته برخلاف رسمي كه سال‌ها وجود داشت و تيم صنعت نفت از نظر مالي تحت حمايت پالايشگاه آبادان بود از اين حالت خارج شديم و ديگر پالايشگاه حتي يك ريال نيز به ما كمك نكرد. با اين حال باشگاه صنعت نفت توانست روي پاي خود بايستد و با مديريت اسناوندي امكانات خوبي را جذب كند. ما در رشته‌هايي چون واترپلو، واليبال نشسته، ژيمناستيك و رشته‌هاي ديگر موفق بوديم و تنها در فوتبال دچار مشكل شديم.

وي ادامه داد: اسناوندي حتي يك ريال به عنوان مديرعامل باشگاه صنعت نفت حقوق نگرفته است و حتي موقعيت شغلي‌اش در تهران به دليل حضور دايمي در آبادان به خطر افتاده است. او حتي براي ماندن در كنار تيم فداكاري‌هاي بزرگي انجام داده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن