تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812953963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار فارس: فتح خرمشهر نمادي از شكست مستكبرين است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار فارس: فتح خرمشهر نمادي از شكست مستكبرين است
خبرگزاري فارس: استاندار فارس گفت: دو واقعه آزادسازي و فتح خرمشهر و انفجار حسينيه سيدالشهدا در شيراز نمادهايي عيني از شكست استكبار جهاني در برابر ملت مسلمان ايران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، سيد محمدرضا رضازاده امروز در جلسه شوراي اداري استان فارس افزود: تاكنون استكبار براي دشمني‌هاي خود بهانه‌هايي از جمله جلوگيري از توليد سلاح هسته‌اي در ايران ارائه مي‌كرد تا بتواند افكار عمومي را متشنج كرده و به نفع خود تهييج كند اما تاكنون آمريكا و اسرائيل اين چنين گير نيافتاده بودند.
استاندار فارس با بيان اينكه استكبار نمي‌تواند اين اقدام تروريستي را توجيه كند، گفت: آمريكايي كه شعار دموكراسي و دفاع از حقوق بشر را در جهان سر داده و مي‌دهد عده‌اي را مامور مي‌كند تا در مكان‌هاي مقدسي كه محل اجتماع مردمان بدون دفاع است عمليات تروريستي انجام دهند.
رضا‌زاده همچنين با اشاره به سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري به استان فارس گفت: مردم با وحدت و همدلي عشق خود را به مقام عظمي ولايت نشان دادند و مسئولين نيز بايد تلاش كنند بركات سفر ايشان را حفظ كرده و مصوبات و تصميمات را با جديت دنبال كنند.
رئيس شوراي اداراي استان فارس با بيان اينكه شيراز در سفر مقام معظم رهبري به عنوان سومين شهر مذهبي ايران شناخته شد، افزود: الگوي تمدن اسلامي بودن يكي از افتخارات استان فارس با آن پيشينه تمدن است.
استاندار فارس گفت: سال گذشته همت مديران و دستگاه‌هاي اجرائي فراهم كردن مراحل ابتدايي اجراي پروژه‌ها و برنامه‌ها بوده و رسيدگي به كارهاي اجرايي و تلاش در جهت اتمام پروژه‌هاي عمراني نيمه‌تمام عمده اهداف برنامه‌هاي امسال است.
رضازاده ساخت مسكن كم‌ درآمد را از اولويت‌هاي كاري امسال برشمرد و تصريح كرد: براساس تفاهم با اداره بازرگاني، سيمان مورد نياز در پروژه‌ احداث واحدهاي مسكوني براي اقشار كم ‌درآمد جامعه بدون نوبت تامين مي‌شود.
استاندار فارس با تصريح اينكه از اين پس تمام تسهيلات بانكي مورد درخواست در كارگروه‌هاي موبوطه و به صورت تخصصي بررسي و رسيدگي مي‌شود، گفت: 34 هزار پي‌سازي، 32 هزار پايان سقف و 15 هزارپايان سفت كاري از برنامه‌هاي امسال استان است.
استاندار فارس با اشاره به كمبود توليد برق در نيروگاه‌هاي آبي كشور به دليل وقوع خشكسالي از شركت برق خواست تا با تشكيل تيم بازرسي و سركشي به ادارات و ارگان‌ها، موارد پرمصرف را شناسائي و معرفي كند تا با متخلفان برخورد شود.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن