تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اولين بار در كشور جشنواره تفريحي ورزشي كودكان در گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي اولين بار در كشور جشنواره تفريحي ورزشي كودكان در گيلان برگزار شد
خبرگزاري فارس: جشنواره تفريحي ورزشي كودكان زير 6 سال براي نخستين بار در كشور در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار شد.


رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان گيلان امروز در حاشيه جشنواره مذكور طي گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: در اين مراسم بيش از 800 كودك زير 8 سال از 43 مهد كودك حضور دارند كه در آن كودكان بازي‌هاي متنوع و جديدي را در كنار هم تجربه مي‌كنند.
اسماعيل شكري ادامه داد: اين جشنواره به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر و براي اولين بار در كشور از سوي بازي‌هاي ورزش كودكان طراحي و اجرا شده است.
وي در خصوص برنامه‌هاي ورزش همگاني استان در سال 87 اظهار داشت: بيش از 60 جشنواره و همايش عمومي در نظر گرفته شده كه در قالب پياده روي، كوهنوردي عمومي، ورزش‌هاي بومي و محلي، بازي‌هاي ورزشي كودكان، جشنواره‌هاي ماهيگيري و كشتي گيله مردي در 30 منطقه گيلان اجرا خواهد شد.
شكري از برگزاري جشنواره بومي و محلي در سال جاري خبر داد و تصريح كرد: ورزش متعلق به همه مردم است و با توجه به اينكه امسال به عنوان سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري شده بايد همه دست در دست هم دهيم تا ورزش هاي همگاني توسعه يابد.
رئيس هيات ورزش هاي همگاني استان در خصوص اعتبارات اين هيئت گفت: اعتبار اصلي اين ورزش رسانه‌هاي گروهي متفكر و علاقمند و همچنين مردم ورزش دوست استان هستند كه همكاري شايسته‌اي براي ارتقاي ورزش همگاني داشته‌اند.
وي از برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانواده در 21 تير سال جاري خبر داد و گفت: اين همايش به طول 4 كيلومتر برگزار و طي آن به شركت كنندگان برتر بيش از يك هزار و 200 جايزه شامل حج عمره، زيارت عتبات عاليات، تلفن همراه، لوازم خانگي، سكه بهار آزادي و جوايز نفيس ديگر اهدا خواهد شد.
شكري از علاقمندان به ورزش‌هاي همگاني دعوت كرد با شركت در اين برنامه‌ها سلامتي خانواده خود را ارتقاء بخشند.
انتهاي پيام/ب
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن