تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال اعتبارصرف ساخت پايگاه‌هاي محلات ومقاومت بسيج كشورمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال اعتبارصرف ساخت پايگاه‌هاي محلات ومقاومت بسيج كشورمي‌شود
داخلي. اجتماعي. بسيج. مازندران.

مسوول واحد مهندسي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت :
امسال براي ساخت پايگاه‌هاي محلات و مقاومت بسيج در سراسر كشور ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

سردار سرتيپ پاسدار "حميد جلاير"روز شنبه در حاشيه مراسم افتتاحيه استخر سرپوشيده بسيج مازندران در ساري در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اكنون ‪ ۳۷‬هزار پايگاه محلات بسيج و ‪ ۶۰‬هزار پايگاه مقاومت بسيج در كشور مستقر است.

وي اظهارداشت: از ‪ ۳۷‬هزار پايگاه محلات بسيج در كشور ‪ ۱۳‬درصد داراي مكان مناسب و مابقي فاقد مكان مناسب هستند و نياز به بازسازي و احداث دارند.

وي اعتبار سال گذشته براي ساخت پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كشور را ‪۲۰۰‬ ميليارد ريال اعلام كرد و افزود : از اين مبلغ ‪ ۱۴۰‬ميليارد ريال توسط مشاركتهاي مردمي حاصل شد.

مسوول واحد مهندسي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به اعتبارات عمراني بسيج در برنامه پنج ساله اشاره كرد و گفت : اعتبارات عمراني بسيج در برنامه پنج ساله تاكنون ‪ ۲۰‬درصد تخصيص يافته است در حاليكه مي‌بايست ‪ ۶۰‬درصد اختصاص مي‌يافت.

سردار سرتيپ "جلاير" بيان داشت : امسال كه در برنامه چهارم قرار داريم حوزه‌محوري و پايگاه‌محوري مقاومت بسيج از مهمترين اولويت برنامه‌هاي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.

وي بيان داشت: حدود ‪ ۶۷‬درصد اعتبارات نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي ساخت پايگاه‌هاي محلات و مقاومت بسيج و مابقي براي اجراي برنامه‌ها و حفظ و انسجام نيروي مقاومت بسيج هزينه خواهد شد.

وي اضافه كرد: ساخت كانون‌هاي فرهنگي و ورزشي و ايجاد كارگاههاي فني و حرفه‌اي در كانون‌هاي فرهنگي از ديگر برنامه‌هاي اولويت‌دار اين نيرو در سالجاري است.

وي خاطرنشان كرد : امسال اولين استخر سرپوشيده بسيج در زنجان و دومين استخر سرپوشيده بسيج در ساري افتتاح شد. ك/‪۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن