تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815497665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : حمايت دولت از صنايع نوين كشاورزي در حوزه كارآفريني ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : حمايت دولت از صنايع نوين كشاورزي در حوزه كارآفريني ضروري است
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
ايجاد مجتمع گلخانه‌اي در يكي از شهرهاي خشك شهرستان بيرجند درخراسان جنوبي با استفاده از تخصص و تحصيلات دانشگاهي توسط سيد احمد حسيني به نتيجه رسيد و به همين سبب وي به عنوان كار افرين برتر در سومين جشنواره كارآفرينان برتر شناخته شد .

اين مهندس درسال ‪۱۳۸۰‬با مشاركت ‪ ۱۸‬مهندس كشاورزي ايده ايجاد مجتمع گلخانه اي را دنبال كرد و پس از مدتي ‪ ۹‬تن از اين افراد از اين كار كناره‌گيري كردند .

حسيني با بيان اينكه كار آفرين به سرمايه نيازمند است ، افزود: ضروري است از طريق بانك‌ها و موسسه‌هاي مالي ، اعتبارات مورد نياز كار آفرين تامين شود .

حسيني از مسئولان و نهادهاي دست اندر كار امور توليد و كار خواست تا با در نظر گرفتن منابع غني كشور به رفع نيازهاي كارآفرينان بخش كشاورزي اقدام كنند . زيرا راه اندازي صنايع و رونق بخشي كشاورزي نوين تاثير بسياري در رفع معضل بيكاري در كشور خواهد داشت.

وي ميزان تسهيلات دريافتي در سال ‪ ۸۱‬را ‪۹۵‬ميليون تومان عنوان كرد و گفت :مجموع سرمايه شخصي اختصاص يافته به اين طرح ‪۷۰‬ميليون تومان است .

حسيني سپس علت كناره‌گيري گروهي ازمهندسان كشاورزي از مشاركت در اجراي اين پروژه را نبود اعتقاد راسخ به سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي ذكر كرد وي كه در زمان حاضر در فضايي باز به وسعت شش هزار متر مربع به كشت خيار سبز درختي مشغول است ، گفت : در بخش كشت زعفران نيز در سال‌هاي نخست تنها چهار تا پنج كيلوگرم در هكتار محصول برداشت مي‌شد ، اما در زمان حاضر اين ميزان به ‪ ۹‬تا ‪۱۰‬كيلوگرم رسيده است .

كارافرين برتر و داراي رتبه نخست در استان خراسان جنوبي در بخش كشاورزي تصريح كرد: پس از تجربه كاشت در مجتمع گلخانه‌اي بخشي ديگر از فعاليت ها را بر روي زمين‌هاي كشاورزي قرار داديم .

حسيني در ادامه اظهار داشت : تجربه نشان داده كه توليد نهال زيتون در اين استان امكان پذير است و توليد نهال زيتون از ديگر اقدامات مي‌باشد .

وي گفت : براساس توافق حاصله با وزارت جهادكشاورزي ، بزودي مجوز توليد نهال زيتون را دريافت مي‌كنيم .

حسيني در پايان تصريح كرد: حمايت‌هاي نهادها و سازمان‌هاي دولتي از كار آفرينان و اختصاص تسهيلات مورد نياز تاثير مهمي در پيشرفت كار وي دارد ، زيرا كارافرين بدون حمايت به موفقيت نمي‌رسد .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1010]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن