تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812943119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با اختصاص 100 ميليارد تومان تمام مصوبات دور اول سفرهاي استاني هيئت دولت در حوزه گردشگري محقق مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اختصاص 100 ميليارد تومان تمام مصوبات دور اول سفرهاي استاني هيئت دولت در حوزه گردشگري محقق مي‌شود
خبرگزاري فارس:معاون برنامه‌ريزي و توسعه مديريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: تمام مصوبات دور اول سفرهاي استاني هيئت دولت به استان‌ها با اختصاص 100 ميليارد تومان تا پايان سال 87 تحقق مي‌يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس، ملك محمد نجفي در نشست روساي سازمان‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور افزود: برنامه‌ريزي براي اجراي مصوبات دور دوم سفرهاي استاني هم انجام شده و تا كنون حدود يك سوم جلسات لازم برگزار شده است.
وي يكي از ديگر از اولويت‌هاي سال 87 را مستند سازي و اخذ سند مالكيت بناهاي منحصر به فرد فرهنگي و تاريخي ذكر كرد و افزود: تا پايان سال 87 سند ماليكت 50 درصد اين املاك و بناها اخذ خواهد شد.
وي با بيان اينكه اسناد موجود اين املاك و بناها شفاف و گويا نيست افزود: در يك برنامه دو ساله تمامي اسناد اين املاك اخذ خواهد شد.
نجفي راه‌اندازي نظام جامع آموزشي را از ديگر اولويت‌هاي سال 87 ذكر كرد و افزود: آموزش‌هاي شغلي و تخصصي براي كاركنان در سال جاري دنبال خواهد شد.
وي گفت: توسعه اتوماسيون و اجراي پرتال جامع سازمان ديگر اولويت سال جاري است.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه مديريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يكي از الويت‌هاي ديگر سال جاري را تصويب آئين نامه تملك املاك خصوصي ذكر كرد و افزود: با توجه به مراجعات مكرر براي تملك املاك خصوصي و كمبود اعتبارت تصويب اين آئين نامه مشكلات موجود را مرتفع خواهد كرد.
نجفي ابراز اميدواري كرد كه اين آئين نامه تا پايان مرداد به تصويب شوراي معاونين سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برسد.
انتهاي پيام/ز
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن