تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814185660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش تخصصي اعضاي انجمن هنرهاي تجسمي خمين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش تخصصي اعضاي انجمن هنرهاي تجسمي خمين برگزار شد
داخلي. فرهنگي. هنري. همايش.

همايش تخصصي اعضاي انجمن هنرهاي تجسمي خمين بمنظور بررسي مسايل و مشكلات هنرمندان جهت خلق آثار بهتر روز شنبه در اين شهرستان برگزار شد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خمين در اين مراسم گفت: آثار هنري هر زمان بيانگر وضعيت اجتماعي ، سياسي ، نظامي و فرهنگي همان زمان است كه برخي از آن آثار بدليل هنرمندي پديدآورندگان ماندگار مي‌شوند.

"غلامرضا مرداني" با اشاره به روزهاي غرورآفرين و ايام ماتم و اندوه در ايران اسلامي در طول سال افزود: هنرمندان بايد با توجه به اين رويدادهاي تاريخ ساز و ماندگار آثاري جاودانه براي نسلهاي آتي خلق كنند.

وي با بيان اينكه توجه و برنامه ريزي براي آموزش هنرهاي تجسمي و سنتي ضروري است ادامه داد: مراكز مختلفي كه در كنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت دارند لازم است با يك انسجام و هماهنگي در اين عرصه فعاليت كنند.

مرداني برفعاليت اين انجمن در زمينه‌هاي مختلف و برگزاري كلاسهاي آموزشي و كارگاهي در راستاي خلق آثار و پرهيز از كپي تاكيد كرد.

وي همچنين از راه‌اندازي و گسترش كتابخانه تخصصي انجمن هنرهاي تجسمي در اين شهرستان خبر داد.

در ادامه‌اين مراسم رييس انجمن هنرهاي تجسمي اين شهرستان گزارش و عملكرد فعاليتهاي اين مركز را در سال گذشته قرائت كرد.ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن